regi_Mosolygó fogacskák

dm drogerie markt | 2013. Augusztus 15.
Helyes fogápolás már a kezdetektől!

A dm drogerie markt augusztus 15-én induló „Mosolygó fogacskák” elnevezésű edukációs programjának célja, hogy felhívja a kisgyermekes szülők figyelmét arra, hogy a helyes fogápolás már az első tejfogak előbújásától kezdve kiemelten fontos. A program szakmai partnere a fog- és szájápolás szakértője, a Colgate-Palmolive Magyarország Kft.

Miért fontos a tejfogak ápolása, ha úgyis kiesnek? A tejfogak körülbelül a gyermekek hat hónapos korában jelennek meg, és két és fél éves korra fejeződik be a tejfogazat kialakulása. A tejfogak zománca kevesebb ásványi anyagot tartalmaz, mint a maradó fogaké, ezért különösen veszélyezteti azokat a szuvasodás. Harsányi Ditta, a Colgate-Palmolive Magyarország Kft. tudományos munkatársa szerint a tejfogak mind a rágás, mind pedig a beszédtanulás elengedhetetlen eszközei. Létfontosságú szerepet játszanak a maradó fogak megfelelő sorban és térközökkel történő pozicionálásában is. A szakember azt is kiemelte, hogy az erős és egészséges fogak fejlődéséhez a megfelelő szájápolási gyakorlat korai életkorban történő kialakítása alapvető fontosságú.

 

Edukációs program a legkisebbeknek. A rendszeres fogápolást tehát már az első tejfogak előbújásától kezdve be kell vezetni a gyerekek életébe. Az éves fogászati szűrések csak az általános iskolában kezdődnek el, holott ezt korábban, akár már 2 éves kortól megkezdhetjük. Sajnos hazánkban a gyerekek magas százalékának nem egészségesek a fogai. Közülük is veszélyeztetettebbek a szociálisan hátrányos helyzetben élő gyermekek. „A kampány célja, hogy 1000 fogápolási kezdőcsomagot osszunk szét a Gyermekeink Egészséges Fogaiért Alapítvány és a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványán keresztül, országosan több oktatási intézményben, valamint az idén 30 éves SOS Gyermekfalvakban – nyilatkozta a programról Kanyó Roland, a dm marketing- és PR-menedzsere. – A csomag fogápolási termékeket, egy tükörre ragasztható matricát, valamint egy gyerekeknek szóló oktató brosúrát tartalmaz, amiben a program kabalái, Tündi a fogtündér és Marci a fogmanó játékos formában vezetik be a kicsiket a helyes fog- és szájápolás világába.”

A dm vásárlók pontadományozással segíthetnek. A dm üzletekben kihelyezett infópultokon keresztül 2013. augusztus 15. és szeptember 29. között 50 active beauty pont adományozásával a dm törzsvásárlói is támogathatják a gyerekek helyes fogápolását.

A dm és együttműködő partnereinek köszönhetően a kampány részeként szeptember 30-án, Kecskeméten, az SOS Gyermekfaluban közel 150 gyermek fogászati szűrésével egybekötve kerül majd sor a csomagok átadására.

További információk!

Exit mobile version