Egészség

Ennyi van benne! – gyümölcsök és zöldségek C-vitamin-tartalma

Télen, különösen az influenzás időszakban érdemes jobban ügyelni, hogy elegendő mennyiségű C-vitaminhoz jusson a szervezetünk. Ilyenkor az sem túlzás, ha a hivatalosan ajánlott napi bevitel többszörösét, 1000 milligrammot vagy rövid ideig akár ennél is többet veszünk magunkhoz. A legjobb, ha közvetlen forrásból, gyümölcsökből és nyers zöldségekből jutunk hozzá ehhez az értékes anyaghoz. Lássuk, miből mennyit nyerhetünk ki!
gallery item
Megnézem
Összes kép (9)
gallery item

Ennyi van benne!

Ennyi van benne!

gallery item
gallery item
gallery item
gallery item
gallery item
gallery item
gallery item
gallery item
gallery item
Fotó megosztása:

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top

Szeretnél értesítést kapni?

Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.

A hét legizgalmasabb cikkei!
Friss sztárhírek itthonról és külföldről
Tudd meg, mit mond a horoszkópod!
Regisztráció

Elfelejtett jelszavad helyett könnyen tudsz új jelszót megadni, ehhez az alábbi lépéseket kell csak követned:

  1. Add meg az alábbi beviteli mezőben az e-mail címed vagy felhasználóneved
  2. A hozzád tartozó címre kiküldünk egy levelet a jelszócseréhez. Ellenőrizd a SPAM mappádat is, ha nem látod pár percen belül a levelet a beérkezettek között.
  3. A levélben kapott linket 24 órán belül lekattintva eljutsz egy felületre, ahol megadhatod az új jelszavad
  4. Jelentkezz be a friss jelszóval

Fiókod törléséhez add meg a jelszavadat:

Itt tudod a jelszavadat megváltoztatni:

Új jelszó mentése