Egészség

Sütiakció: átadták az adományokat a gyermekhospice-háznak

Mi is részt vettünk az Adni Jó! Sütiakcióban, örömmel jelentjük, hogy a Telekom kiegészítésével együtt több mint ötmillió forint adomány gyűlt össze a gyermekhospice-ház számára.

Az Adni Jó! Sütiakció decemberi vásárnapján a Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub – melynek tagjai a Cemp csoport (index.hu, blog.hu), a Centrál Médiacsoport, a ClassFM, a Metropol, az Origo, a Ringier Axel Springer, az RTL Klub és a TV2 – munkatársai saját készítésű süteményeiket árulták a nemcsak édesszájú, de jószívű adományozóknak. A portékák a vállalat elektronikus karácsonyi képeslapjaira kerültek, amelyek küldésenként 100 forint adományt jelentettek. A sütemények értékesítéséből összegyűlt közel kétmilliót és a képeslapküldésből befolyt félmilliót a Telekom további hárommillió forint adománnyal egészítette ki, így összesen 5 474 030 forintot fordíthat fenntartásra, fejlesztésre a törökbálinti gyermekhospice-ház.

Sütiakció: átadták az adományokat a gyermekhospice háznak

Az adományt január 12-én adták át a Tábitha-házban, ahol térítésmentesen nyújtanak segítséget olyan családoknak, akik tartósan beteg, az orvostudomány mai állása szerint gyógyíthatatlan betegséggel küzdő gyermeket gondoznak.

“Megrendítő volt látni a szép Tabitha-házat, ahol gyerekek búcsúznak az élettől, mégis hihetetlen szép volt az az egymásra találás és barátság, amely a sütisütőkön és vásárlókon keresztül a cégek és a házban élők, dolgozók között kialakult. Hatalmas érték, hogy egyre inkább érzik, nincsenek egyedül a bajjal, a betegséggel” – mondta el kolléganőnk, Zborai Eszter, aki szintén részt vett az eseményen.

Sütiakció: átadták az adományokat a gyermekhospice háznak

A gyógyíthatatlan beteg gyerekeknek és családjaiknak ingyenes ellátást nyújtó gyermekhospice jelenleg kizárólag adományokból működik. A támogatást fejlesztésre, korszerűsítésre fordítják, többek közt  légzésfigyelő készülékeket, véroxigénszint-mérőt, gyógyszeradagolókat és  a kritikus állapotú gyerekek megfigyeléséhez való speciális monitorrendszert vásárolnak a befolyt összegből – mondta Fábián Éva, a Tábitha intézményvezetője. A sajtónyilvánosság az elmúlt évben sokat segített abban, hogy a Tábitha-ház hiánypótló küldetéséről mind többen tudomást szerezzenek, és ebből az év végén oroszlánrészt vállalt a Fenntarthatósági Média Klub és motorja, a Telekom. Egyedül a nyilvánosság biztosíthat lehetőséget a segítő szándékú emberek összefogására – mutatott rá az intézményvezető. 

Sütiakció: átadták az adományokat a gyermekhospice háznak

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top