Egészség

Bekapott egy potencianövelőt, amputálás várt rá

Rosszul reagált a szervezete a kék pirulára, és ez a nemi szervébe került.

Amputálni kellett egy férfi péniszét az Egyesült Királyságban, miután a szervezete rosszul reagált a Viagrára.

Az elmúlt két évben több tucat ember szenvedett tartós erekciót a gyógyszertől, 28-an pedig meg is haltak tőle. Az érintett férfiak több mint 279 mellékhatásról számoltak be. Néhányan szívproblémákat észleltek tőle, de a gyakori tünetek között szerepelt a homályos látás, az eldugult orr és a banán alakú pénisz is.

Egy pár hónappal ezelőtti felmérés szerint Angliában a férfiak 15 százaléka használ Viagrát vagy más potencianövelőt.

(via)

Kiemelt kép: illusztráció, iStock

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top

Szeretnél értesítést kapni?

Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.

A hét legizgalmasabb cikkei!
Friss sztárhírek itthonról és külföldről
Tudd meg, mit mond a horoszkópod!
Regisztráció

Elfelejtett jelszavad helyett könnyen tudsz új jelszót megadni, ehhez az alábbi lépéseket kell csak követned:

  1. Add meg az alábbi beviteli mezőben az e-mail címed vagy felhasználóneved
  2. A hozzád tartozó címre kiküldünk egy levelet a jelszócseréhez. Ellenőrizd a SPAM mappádat is, ha nem látod pár percen belül a levelet a beérkezettek között.
  3. A levélben kapott linket 24 órán belül lekattintva eljutsz egy felületre, ahol megadhatod az új jelszavad
  4. Jelentkezz be a friss jelszóval

Fiókod törléséhez add meg a jelszavadat:

Itt tudod a jelszavadat megváltoztatni:

Új jelszó mentése