Életmód

Elég bunkó e-maillel reklámozta magát egy edzőterem

Ha a testképzavarkeltés volt a céljuk, sikerült.

A minnesotai székhelyű Anytime Fitness úgy döntött, a legjobb módja annak, hogy új tagokat toborozzon…, ha megsérti őket.

Legalábbis nem aratott osztatlan sikert a promóciós e-mailjük, amiben azt kérdezik az emberektől, hogy össze tudják -e fogni a hájat magukon? Ha mindez nem elég, a testképzavarkeltésnek itt még nincs vége. Az e-mail tovább sorolja, hány olyan helyzet lesz nyáron, amikor emberek látnak minket kevés ruhában, sőt fényképeket tesznek fel rólunk a közösségi oldalakra. „Tégy egy szívességet, és fogd össze a felesleget magadon. Meg tudod markolni? Vagy csak épp hogy megcsíped? Mindegy is, hívjuk annak, ami: ZSÍR!”

A felhasználóknak több sem kellett, nekimentek a cégnek, és egy Twitter-felhasználó azóta bocsánatkérő levelet is kapott az Anytime Fitness sajtósától, aki azt írta, nagyon sajnálja, humornak szánták.

Nem jött össze.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top