Aktuális

Tölcsérrel a netfüggőség ellen

Rendhagyó reklámot eszelt ki a Coca-Cola, amivel az emberek internetfüggőségére hívja fel a figyelmet. Aki túl sokat netezik, "szégyentölcsért" kap, hogy figyeljen végre a körülötte lévő világra.

A kampány a 21. század legnépszerűbb “betegségét”, a közösségi médiát vette célba. Azt a problémát, hogy lassan nem emeljük fel a fejünket az utcán sem, mert az androidunkat bűvöljük. Hogy nincs közös étkezés, és azt sem tudjuk, milyen a lemenő nap, csak ha lőni akarunk róla egy fotót. Hogy a kaja képe is előbb a Facebookra megy fel, utána látunk hozzá.
Erre ötölték ki a Social Media Guardot, azaz a Közösségi Média Őrt.

A Zacc blogon megtalálod a reklámfilmet is.

Tölcsérrel a netfüggőség ellen

 

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top