A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Részletes leírás
Nem oldja meg a kilenc évfolyamos általános iskola bevezetése azokat a problémákat, amelyek odáig vezettek, hogy romlott a magyar diákok teljesítménye az elmúlt években – legalábbis a Magyarországi Szülők Országos Egyesületének közleménye szerint. Mint írják, a magyar diákok teljesítménye a szövegértés, a matematika, valamint a természettudományi műveltség területein hanyatlott az elmúlt években.
Az egyesület szerint a Nemzeti alaptantervben előírt, nagy mennyiségű ismeretanyag magasan a gyerekek aktuális fejlettségi szintje fölött van, ezért jelentős, 50 százalékos tananyagcsökkentésre van szükség, nem pedig az évfolyamok számát kell emelni. Az állami iskolafenntartás nem biztosítja a törvényben előírt óraszámokhoz, a csoportbontáshoz, az egyéni foglalkozásokhoz szükséges pedagóguslétszámot – írják.