Aktuális

Egyszerűbb lesz a telefon- és internetelőfizetések felmondása

Augusztus 1-jétől részletes és érthető tájékoztatást kell adniuk a szolgáltatóknak. A szerződések felmondása is egyszerűsödik.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság rendeletében megújította a fogyasztók védelmére vonatkozó rendelkezéseit. Ennek köszönhetően augusztus 1-jétől a televízió-, mobil- és internetszolgáltatóknak részletesen és közérthetően kell tájékoztatni ügyfeleiket az általános szerződési feltételekben és az előfizetői szerződésekben foglaltakról. Külön ki kell emelni a díjakra és az előírások időtartamára vonatkozó feltételeket.

Augusztus 1-jétől arra is lehetőségük nyílik, hogy az előfizetők 14 napos próbaidő után elállhassanak a szerződéstől, amennyiben a szolgáltatás elérhetősége, minősége nem megfelelő. Mindez egyaránt érvényes a mobiltelefon-, a mobilinternet– és a televíziós szolgáltatásokra.

A feltöltőkártyás mobiltelefon-előfizetések esetében pedig a szerződés megszűnésekor a kártyán lévő egyenleget a szolgáltató köteles lesz visszafizetni az ügyfélnek.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top