Aktuális

Gasztroszkópot, kolonoszkópot és az Alma Együttest hozta a Heim Pál kis betegeinek az elő-Jézuska

Adakozni jó, főleg akkor, ha gyermekek életét mentheti meg egy-egy ilyen akció. Ha az évben máskor nem is, karácsony közeledtével szerencsére egyre gyakoribb a jó ügyek érdekében történő összefogás.
Gasztroszkópot, kolonoszkópot és az Alma Együttest hozta a Heim Pál kis betegeinek az elő-Jézuska

Ennek okán a magyar Riska tejipari márka és a Tesco is összefogtak, és úgy döntöttek, ennek az együttműködésnek a vásárlóik is legyenek részesei. Minden megvásárolt I Love Riska tejtermékkel egy forintot a vásárlók adtak, eggyel a Tesco, eggyel pedig a Riska toldotta meg az összeget. A kampány három hete alatt így a majdnem 2 millió darab termék vásárlóinak köszönhetően összesen 5 556 651 Ft adományt gyűjtöttek a Heim Pál Gyermekkórház részére.

Gasztroszkópot, kolonoszkópot és az Alma Együttest hozta a Heim Pál kis betegeinek az elő-Jézuska

Az átadó ceremónián Dr. Nagy Anikó, a Heim Pál Gyermekkórház főigazgató főorvosa köszönte meg a márkák és a vásárlók összefogását, melynek eredményeképp fontos diagnosztikai műszerekkel bővíthették a gasztroenterológiai osztály eszközparkját.  Az egyik ilyen gép egy olyan speciális videokolonoszkóp, melynek használatával nincs szükség festésre különféle vastagbél-vizsgálatok elvégzéséhez. A másik gép egy vékonybél vizsgálatára alkalmas videoenteroszkóp, mely egyedülálló szerkezet Magyarországon. A különösen nehezen vizsgálható részekig is elér, melyeket korábban csak nehezebben vagy műtéti úton lehetett megvizsgálni. 

A műszerek megvásárlásával a kis betegek megpróbáltatásai csökkennek, és könnyebbé válik az orvosok munkája is. Nem lenne teljes a kép azonban az ápoló személyzet sokat jelentő munkájának megkönnyítése nélkül, így az összefogáshoz a Whirlpool is csatlakozott, neki köszönhető, hogy a kórház mind a 33 osztálya vadonatúj mosogatógéppel gazdagodott.

Gasztroszkópot, kolonoszkópot és az Alma Együttest hozta a Heim Pál kis betegeinek az elő-Jézuska

Annak érdekében pedig, hogy a kis páciensek közérzete gyorsabban javuljon, és az ünnepeket már minél többen otthon tölthessék családjuk körében, a 3 márka a gyerekek kedvencével, az Alma Együttes koncertjével búcsúzott az átadás után a kórháztól.

A képeken:
Dr. Nagy Anikó, a Heim Pál Gyermekkórház főigazgató főorvosa
Dobroviczky István, kereskedelmi és marketing igazgató, Alföldi Tej Kft.
Bakosi László, Tesco Global Áruházak Zrt.
Dankai Melinda, Whirlpool Magyarország Kft.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top