A Royal Futár Hungária Kft. a héten bejelentette, hogy bizonytalan időre felfüggeszti a tevékenységét, így keddtől kezdve nem vesz fel és nem szállít ki több küldeményt – vette észre az Index.
A leállás miatt rengeteg rengeteg vásárló felháborodott, mert a cég a webáruházakból már korábban megrendelt és kifizetett termékeket sem szállítja ki, a rendelés összegét pedig addig nem kapják vissza, amíg a webáruház és a futárvállalat nem egyezik meg. Az Index egyik olvasója például 271 ezer forint értékben vásárolt, ám az az eladó cég addig nem küldi újra a csomagját, amíg a futárcégtől nem kapja vissza.
A vállalat Facebook-oldalán sokan panaszkodnak, hogy nem kapják meg a küldeményeket, és állítólag a kommenteket törlik. Többen azt nehezményezik, hogy a cégtől semmilyen információt nem kapnak.
A Royal Futár a honlapjára kitett közleményben ezt írja a leállás okáról:
Számos üzleti partnerünk, így több megrendelőink és alvállalkozónk a társaságunkkal fennálló jogviszonyát megszüntette, melynek eredményeként társaságunk működése ellehetetlenült, gazdasági tevékenységünk folytatására a jelen helyzetben nem látunk lehetőséget.
Arról is írnak, hogy az utánvétek kifizetésére, illetve utalására az összesítő leltár elkészülte után kerül sor. A feladott, de ki nem szállított csomagok átvételére pedig a raktárukban lesz lehetőség, amint azok visszakerülnek a vidéki alvállalkozóktól.
(Kiemelt kép: illusztráció, fotó: Pexels/Pavel Danilyuk)