Menopausa, klimax

Dumalady1
Létrehozva: 2003. szeptember 30. 13:56
Szeretném ha ezzel a témával foglalkoznánk, akik már sajna tudják milyen ez az időszak.
Hány éves kortól kezdődhet a legkorábban? Milyen tünetei vannak?
53 hozzászólás
  1. 2019. július 10. 11:5653.

    Szörnyen frusztráló volt nekem is az általad említett égető viszkető érzés. Ami rajtam segített az ugyan nem készítmény volt, hanem lézeres kezelés ami megszűntette. Tiszta szívből ajánlom!

    előzmény:
    lamar1955 (47)
    2018-05-22  16:06
  2. 2018. szeptember 16. 11:3452.

    Sziasztok!


    Új vagyok itt


    Van akinek beváltak a tv-ben hirdetett termékek klimaxra ?

  3. 2018. szeptember 16. 11:3451.

    Sziasztok!


    Új vagyok itt


    Van akinek beváltak a tv-ben hirdetett termékek klimaxra ?

  4. 2018. május 23. 17:5150.

    Betadine kúpot? Nos azt biztos, hogy fertőzésre kaptad és nem klimax okozta hüvelyszárazságra.

    előzmény:
    Ingyombingyom (49)
    2018-05-23  09:01
  5. 2018. május 23. 09:0149.

    Kedves Sorstárs!


    Nekem írtak a magánorvosi rendelésen hüvelykúpot erre, amennyire emlékszem Betadine volt, és 2 hétig kellett alkalmazni este lefekvéskor. Nagyon jó tapasztalataim voltak vele.


    Kérdezz rá, hátha Neked is használna.


    Üdvözlettel: Ingyombingyom

    előzmény:
    lamar1955 (47)
    2018-05-22  16:06
  6. 2018. május 23. 08:2548.

    Vizsgáltak, hogy nincs esetleg gombád? Mert hasonló cipőben járok, időszakonként jön az égő érzés, ez a nyálkahártya megvékonyulása miatt van, de nincs viszketés. És a gombás fertőzést jobban el lehet kapni emiatt. Egyébként sajnos a hormonon kívül ezek a készítmények vannak. Mind drága.

    előzmény:
    lamar1955 (47)
    2018-05-22  16:06
  7. 2018. május 22. 16:0647.

    szeretnék találni egy olyan készítményt, ami segít a klimaxos égető, viszkető hüvelyszárazságot enyhíteni!


    szakrendelésen mindig ugyan azt a tanácsot kapom, már nem is fárasztom magam, ovestin, cikatridina...drágák, és szó szerint ideig-óráig hatnak, utána megint kezdődik előről :( már csak zuhanyozás közben merek pisilni is annyira fáj. a hőhullámokkal már megtanultam küzdeni, de lassan elveszítem a reményt...

  8. Torolt_felhasznalo_974971
    Torolt_felhasznalo_974971
    2011. május 7. 18:3346.
    Szegény!S mikor kezdődött,hány éves korában múlt el végleg és hány éves most ?
    előzmény:
    cica1997 (28)
    2003-09-30  17:05
  9. Torolt_felhasznalo_974971
    Torolt_felhasznalo_974971
    2011. május 7. 18:3045.
    Jé pedig még nálam is fiatalabb vagy 3 évvel ....
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_133745 (38)
    2003-10-02  09:52
  10. Torolt_felhasznalo_974971
    Torolt_felhasznalo_974971
    2011. május 7. 18:2744.
    Sziasztok.Velem is így kezdődött egy éve mostmeg már egyáltalán nincs ...Kettő hónapja elmaradt......Azt hiszem szerencsés vagyok mert csak a szexet nem kívánom úgy mint rég..De még most is "SZERETEM" magam és a férjemnek "NŐ MARADTAM "!
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_630263 (42)
    2006-05-05  13:59
  11. Torolt_felhasznalo_346873
    Torolt_felhasznalo_346873
    2006. július 19. 15:0343.

    Sziasztok!

     

    Menopauza tapasz a változókor tüneteinek enyhítésére

    Itt találtam!

    http://www.sunimex.hu/webshop/ujdonsag/

    Valak i tud róla valamit? Anyukámnak vennék egyet.  Kipróbáltátok? Érdekelnének a tapasztalatok...

  12. Torolt_felhasznalo_630263
    Torolt_felhasznalo_630263
    2006. május 5. 13:5942.
    Sziasztok! Én 44 éves vagyok, még rendszeresen mentruálok, de valami már nem a régi, az biztos. A mennyisége ugyanis számomra félelmetesnek tűnik. Voltam dokinál, adott hormont is, meg vérzéscsillapítót is. A hormont végigszedtem, nem változott semmit. A vérzéscsillapítóval sem igazán érzem, hogy használna. Ráadásul az egész sokáig tart, 8-9 napig is akár, de nem egyenletes. Egyszer 1 óra alatt csurig ázik a legnagyobb tampon és mellette a betét, a rákövetkező tampont viszont 5 óra után alig tudom kibányászni magamból. Amikor azt hinném már vége, akkor megint újra elönt... Kezd az agyamra menni, mert félek elindulni itthonról, kellemetlen a munkahelyen is. Nem tud valaki valami szelíd gyógymódot rá, amivel egy kicsit szabályozni lehetne?
  13. 2003. október 7. 15:1241.
    Sziasztok!Most olvastam el elejétől az összes hozzászólást. Én ebben az évben szenvedek igazán, össze-vissza menzeszeltem, nyár elején egyszer olyan erősen, hogy nem tudtam a lakásból kimenni. Ezért eü. küretet csináltak, és azt mondták minden rendben van.
    Az lehet, de rettenetesen nem tudok aludni, nyűgős vagyok, állandóan fáj a fejem és most megint nem jött meg. Egyszer már volt ilyen. Azt hiszem már minden idevonatkozó anyagot elolvastam, és őszintén nagyon félek mi vár még
    rám. Pl. megvettem a FEMAL-t (jó drága) de nem tudom szedni, rosszul vagyok tőle.
    Hogy miért kell ennyit kínlódni még ilyenkor is? Amikor már úgy is kevesebb energiája van az ember lányának?
  14. 2003. október 3. 10:0740.
    Igen ez egy vérvizsgálat. Kiderül belőle, hogy hormonális okai vannak a vérzészavarnak, vagy esetleg más. A nőgyógyászod ad rá beutalót, a ciklus meghatározott idején kell menni. De ezeket már vele beszéld meg. Azért jó, ha tisztán látnak hormon ügyben, mert a csontritkulás veszélye fennáll, és az egy csúny dolog.
    előzmény:
    zsnagyi (39)
     
  15. Torolt_felhasznalo_279351
    Torolt_felhasznalo_279351
    2003. október 3. 09:2039.
    nem tudom hol, hogyan kell. Ez vérvizsgálat? És mi derül ki belöle?
  16. 2003. október 2. 09:5238.
    Nekem is igy volt évekig, érdemes hormonvizsgálatot csináltatni.
    előzmény:
    zsnagyi (37)
     
  17. Torolt_felhasznalo_279351
    Torolt_felhasznalo_279351
    2003. október 2. 09:0237.
    nekem általában 3 napig erös, aztán ugy tünik elmarad már (12 óra szünet) aztán ujabb pár csepp:-(((
    De nem tudom baj-e ez?
    előzmény:
    Bölcssali (36)
     
  18. 2003. október 1. 20:5936.
    Ezzel még azt is mondhatnám, hogy irigyellek- én már a 8 napon se lepódöm meg:(( Már, hogy addig tart és rengeteg de nagyon sok ám!
    előzmény:
    zsnagyi (34)
     
  19. Torolt_felhasznalo_279351
    Torolt_felhasznalo_279351
    2003. október 1. 19:4335.
    rémes, miért hallgattatok el?
  20. Torolt_felhasznalo_279351
    Torolt_felhasznalo_279351
    2003. október 1. 10:4934.
    nekem csak olan volt, hogy vagy késett vagy 17 napra jött meg.
    Ez is aggaszt kicsit, mert régen 3-4 nap alatt elmult, most meg van amikor még az 5. napon is van kis vérzés.
    előzmény:
    Bölcssali (32)
     
  21. 2003. október 1. 09:2033.
    Sziasztok!Tényleg látszik, hogy ez a téma sokakat érint. Az én példám a következő:28 évesen kezdődtek nálam a cikluszavarok, persze mindenki azt mondta, hogy lelki okok, stb. . (a szokásos szöveg)Kaptam x féle fogamzásgátlót, ez nem segített, azóta is folyamatosan produkálom a klímax összes tünetét. Most 34 évesen találtam egy dokit aki bizony elmondta, hogy ez mindenkinél egyéni, még családon bellül is vannak eltérések. Az én esetemet a szakirodalom úgy hívja, hogy kimerült a hormonrendszerem idő előtt. Az okot persze nem tudják, de talán mostmár a családom is fellélegzik, mert lesz rá megoldás. Szóval ez egyéni dolog de érdemes szakemberhez fordulni. Kitartás minenkinek!!
  22. 2003. szeptember 30. 20:5732.
    És olyan van-e köztetek, aki képes a kimaradt hónapokat egyetlen hnapban pótolni, mennyiségigel és időben is? Mert nálam ez is előfordul, na, az aztén a rémség!
  23. 2003. szeptember 30. 20:3731.
    Sziasztok! A hormon tablettát 7 évig szedtem. Az alatt az idő alatt nem voltak hőhullámaim, de időnként megmagyarázhatatlan rosszullétek törtek rám. Híztam 10 kilót, de a csontsűrűségem nem változott, ez igaz. 1 éve a belgyógyász leállította a gyógyszert, mert nem volt megfelelő a májfunkció. Ennek ellenére, a nőgyógyász szerint szedhetném. A gyógyszer abbahagyásával valóban kellemetlenek voltak a hőhullámok, amik időnként olyan rosszullétekkel együtt jöttek, mint amit a gyógyszer szedése alatt is érzékeltem. A gyógynövényes szerek semmit nem használtak nekem. Most már ritkábbak ezek a kellemetlenségek az idő múlásával. Ezek az én tapasztalataim, de döntened Neked kell. Kérd ki a belgyógyász véleményét is, amellett, hogy a nőgyógyász felírja. Saját érdeked.
    előzmény:
    Dumalady1 (30)
     
  24. 2003. szeptember 30. 19:5530.
    Rafiki levelére:
    Nem vagyok terhes. Most voltam rákszűrésen, ultrahangon, csontsűrűség vizsg-on.
    Csak 1 gondom van, a doki olyan hülye volt, hogy mindenáron gyógykaparásra akart küldeni. No és legfontosabb gondja az volt, hogy vetessem le a spirálomat.
    Pont ilyenkor amikor el akar maradni? Hátha még terhes lennék, ebben a bizonytalan időszakban.
    Most ott tartok, nem merek vissza menni a dokihoz, ezért indítottam el a Fórumot, mert nem tudom hogyan tovább?
    Interneten van egy jó lehetőség.
    Nőgyógyászokkal lehet chat-elni, onnan informálódtam.
    A hormon kezelés érdekelne igazán.
    Ha valaki kap ilyen kezelést, irjon róla.
1 2 3

Címlap

top