Nem titok, hogy a Lidl elkötelezett abban, hogy felelősséget vállaljon a környezetünkért, és megóvja azt a jövő generációi számára is. Ennek a folyamatnak fontos eleme, hogy a lehető legkisebb ökológia lábnyom hátrahagyásával nyújtson maximumot a vásárlói számára.
Miért is jó a hazai?
Először is azért, mert igenis szeretjük a magyar ízeket. Másodszor azért, mert a rövidebb szállítási lánc frissebb árut jelent. Harmadszor, mert támogatjuk a helyi vállalkozásokat. Negyedszer, mert áruházlánc polcain a magyar termékek legjava szerepel, így egyszerűen annyi is elég lenne, hogy minőséget kapunk, a lehető legjobb áron!
Hazánk Kincsei termékcsalád– már magyar zöldségekkel és gyümölcsökkel is kiegészül
Amikor azt halljuk, hogy makói, biztosan a hagyma és a fokhagyma jut eszünkbe, ha homokháti, csakis a burgonyára gondolhatunk, ha erős paprika, akkor a szentesi hegyes villan be először, de a méhkeréki uborka éppoly legendás, mint a szatmári szilva vagy zöldalma.
A Hazánk Kincsei termékcsalád már ismerős a magyar vásárlók számára, hiszen a Lidl egyedi csomagolású magyar népmesék világát idéző finomságok évek óta közvetítik és népszerűsítik a magyar értékeket. A magyar tradíciók megőrzése érdekében létrejött márka, a hagyományos magyar ízvilágot képviseli, tradicionális eljárással készül, és kizárólag hazai termelőktől és beszállítóktól származik.
A csabai vagy éppen gyulai kolbász mellé mostantól ehetünk egy kis szentesi erős paprikát, zselici tejföllel bolondíthatjuk meg a méhkeréki uborkából készült salátát, debreceni kolbásszal és persze homokháti burgonyával készíthetjük el a legfinomabb paprikáskrumplit….
Mostantól könnyű lesz a választás a zöldség- és gyümölcs pultoknál is, mert a jól ismert népmesés motívum már itt is kiemeli a magyar termékek kiválóságát. Ezzel együtt a már közel 100 árucikk bőséges választékot jelent a népszerű termékcsaládban.
Kedvezőbb élettani hatás
A regionálisan termesztett zöldséget-gyümölcs az egészségünkre is jó hatással van.
Mivel az egyes hazai régiók eltérő tulajdonságokkal rendelkeznek (pl.: átlag hőmérséklet, csapadék mennyiség, napsütéses órák száma, talajminőség stb.) emiatt más és más zöldségek, és gyümölcsök termesztésének biztosítanak kedvező feltételeket. A hazai szezonális és tájegységnek megfelelő termékek így nem csak ízletesebbek, hanem optimálisabb beltartalmi értékkel rendelkeznek, bizonyítottan több vitamint, ásványi anyagot, illetve nyomelemet tartalmaznak, ezáltal kedvezőbb lesz az élettani hatásuk is.
Lidl a magyar beszállítókért program
A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a minél több hazai vállalkozással alakítson ki partneri együttműködést. Ezek az együttműködések mára több, mint 450 magyar vállalkozást jelentenek, és kb. 4000 hazai terméket a polcokon. Hosszútávú üzleti partnerként folyamatos és stabil bevételi forrást nyújtanak a hazai vállalkozásoknak.
A Hazák Kincsei termékcsalád bevezetése és folyamatos bővítése, az egyik legkiválóbb példája a hazai beszállítókkal való együttműködésre. A termékek kedveltsége pedig a hazai vásárlók körében is kiemelkedő.