Magyarország kúl

Forradalmi alkalmazással motiválnák a pécsi diákokat

Olyan virtuális teret álmodott meg két egyetemista, amellyel az általános iskolásoknak kedvet csinálnak a szorgalmi feladat elkészítéséhez.

Fotó: Pexels

A PTE Közgazdaság-tudományi karának két hallgatója, szembesülve az iskolások motivációhiányával, egy olyan virtuális teret álmodott meg, mellyel játék lehet a szorgalmi feladat – írja a Pécsma. A Buddyy nevű alkalmazás és online platform első próbaverziója nemsokára elérhető lesz a pécsi tanároknak, pár éven belül pedig megreformálhatja a pécsi felsősök tanulási szokásait.

A fejlesztők (Komjáti Míra és Varga Bettina) a PTE KTK angol nyelvű gazdálkodási és menedzsment szakos hallgatói a Simonyi BEDC Vállalkozásfejlesztési központ keretein belüli „terepmunka” során szembesültek azzal, hogy a felső tagozatos iskolás gyermekeket alig lehet motiválni.

A két lány egy olyan elektronikus platformot, vagyis virtuális teret álmodott meg, ahol a tanárok plusz feladatokat tudnak adni a diákoknak. Kinézete színes, játékos, vizuálisan vonzó, a tantárgyak elnevezése hangzatos, így a szorgalmi feladat elvégzése kikapcsolódásnak tűnik. Készül egy okostelefonra letölthető alkalmazás is, melyet bármikor használhatnak, töltögethetnek a gyerekek.

Előreláthatóan hónapokon belül elkészül az első próbaverzió, melyet már tesztelhetnek a tanárok, az ingyenes verzió két éven belül lehet kész.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top