Öltözködjünk

Kincsvadászat divatimádóknak – dizájner turkálóban jártunk

"Kincsekre vadászom" – válaszolták többen, amikor megkérdeztük őket, miért jöttek el a Projekt Showroom dizájner-garázsvásárára. Mi is felfedezni mentünk, megmutatjuk, mit találtunk!

A Projekt Showroomot másfél évvel ezelőtt hozta létre Csikós Kriszti és csapata a fővárosban azzal a céllal, hogy a most olyan divatos pop up boltok új fajtáját nálunk is meghonosítsa. A PS egy állandó pop up bolt, havonta új témájú, rövid ideig nyitva tartó üzlettel jelentkeznek, legújabb dobásuk pedig egy mindössze 4 napig nyitva tartó dizájner-garázsvásár volt, Ott volt a helyünk!

A Gozsdu-udvar apró helyiségében megbújó bolt kívülről nem volt túlságosan feltűnő, belül azonban annál több kincset rejtett. Az első vendég, akivel szembetalálkoztunk, Bea, valószínűleg a gondolatainkban olvasott. “Egy lakberendező ismerősömtől hallottam az új projektről, és mivel imádom az ilyen garázsvásárokat, természetesen nem hagyhattam ki. Szeretem az extrém holmikat, amik nem jönnek szembe velem az utcán. Nem feltétlenül a márkája érdekel, hanem az egyedisége. Egyedi ruhát pedig ilyen jó áron nem lehet kapni a turkálókon kívül” – mondta a fiatal lány.

Árban egyébként elég vegyes volt a felhozatal, a pár ezres ruháktól kezdve az egyszer sem használt harmincezres bőrcipőkig minden megtalálható volt, ráadásul szemet gyönyörködtetően vegyes stílusban. Egy másik vásárló, Anna például kifejezetten elegánsabb ruhákat keresett, nála nem a különlegesség, hanem a minőség volt a kulcsszó, így talált rá egy Wolford pulóverre, Dolce & Gabbana blúzra, valamint egy Celine szoknyára, amikért összesen mindössze 38 000 forintot fizetett.

Megnézem
Összes kép (1)

A PS megálmodója, Csikós Kriszti elmondása alapján a vásárlók elég könnyen behatárolható kategóriák mentén válogattak. Vagy a nagyon minimalista, csúcsminőségű árukat keresték, vagy a nagyon különlegeseket. Sokan persze először csak gyönyörködni érkeztek, hiszen nem mindennap adódik olyan lehetőség, hogy megtapintsunk, sőt akár fel is próbáljunk Moschino, Valentino, Comme des Garcons és Lanvin ruhákat, vagy Dior és Jimmy Choo cipőket. Ezután persze már kevesen távoztak üres kézzel, mindenki haza szeretett volna vinni legalább egy apróságot, hogy kézzelfogható nyoma maradjon az élménynek. Persze a világmárkák közé kevertek magyar tervezőket is, az arány nagyjából 80–20 százalék volt, utóbbiak legalább olyan szépen fogytak, mint a nemzetközi, nagy hírű társaik. “Szerettük ezt a projektet, már a ruhák válogatása is élmény volt, a legfontosabb az volt a számunkra, hogy az üzletbe már tényleg csak olyan darabok kerüljenek, amik magasabb minőséget képviselnek. A visszajelzések alapján pedig úgy látjuk, a közönségnek is tetszett ez a pop up. Nem csak a PS törzsközönsége jött el, hanem azok a divatbarátok is, akikhez ismerősökön és a közösségi oldalakon keresztül jutott el a hírünk.”

Mi is szerettük a kis üzletet, ami ugyan bezárta a kapuit, de más, hasonló kezdeményezések mindig akadnak, érdemes résen lenni!

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top