Otthon

Zseniálisan nevezte át termékeit az IKEA

Most már nincsen jokkmokk, csak "már megint horkol a férjem", és hasonlók. Legalábbis egy jó poén erejéig.

Ha valaki mostanság véletlenül eltévedt az IKEA egyik speciális aloldalára, furcsálkodva tapasztalhatta, hogy a szokásos kiejthetetlen svéd nevek helyett most olyasmik állnak a termékek alatt, mint “a családom nem tisztel eléggéb, “a pasim nem válaszol az sms-eimre”, vagy “apa allergiás a szőrös állatokra”. A rendhagyó nevek oka az IKEA legújabb, ismét zseniális marketingkampánya, aminek lényege, hogy a termékek nevét egy olyan releváns mondatra cserélték, ami a Svédországban leggyakrabban beguglizott családi problémák között szerepel.

Így lett az extra kanapéágy “a partnerem horkol” és a fogkefetartó “nem akar összeköltözni velem”. A Retail Therapy kampány az IKEA sok korábbi húzásához hasonlóan kreatív és egyedi, tényleg érdemes szétnézni az oldalán, mert irtó vicces probléma-megoldás párosok vannak!

Itt van néhány kedvencünk:

Zseniálisan nevezte át termékeit az IKEA
A párom horkol
Zseniálisan nevezte át termékeit az IKEA
Mikor a gyerekek lelépnek otthonról
Zseniálisan nevezte át termékeit az IKEA
Több férfi kell az életembe
Zseniálisan nevezte át termékeit az IKEA
Nehéz felkelteni a kamasz gyerekemet
Zseniálisan nevezte át termékeit az IKEA
A nővérem túl sok helyet foglal el
Zseniálisan nevezte át termékeit az IKEA
A barátnőm nem hajlandó mosogatni
Zseniálisan nevezte át termékeit az IKEA
A nővérem lopja a cuccaimat
Zseniálisan nevezte át termékeit az IKEA
Idegesít a párom
Zseniálisan nevezte át termékeit az IKEA
Túl sok svéd húsgolyót ettem
Zseniálisan nevezte át termékeit az IKEA
Anyám nem tud főzni

BoredPanda

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top