nlc.hu
Shine
A londoni grafikus logóhamisításaiért oda vannak a designerek is

A londoni grafikus logóhamisításaiért oda vannak a designerek is

Ennél jobban nem is tudta volna időzíteni logótorzító kollekcióját Reilly, a skót származású, londoni székhelyű tervezőgrafikus.

Ennél jobban nem is tudta volna időzíteni logótorzító kollekcióját Reilly, a skót származású, londoni székhelyű tervezőgrafikus. A divatházak pár szezon óta úgy tűnik, felfedezték maguknak a “saját márkás hamisítványokban” rejlő lehetőségeket, és sorra jelentetik meg kollekcióikban a hivatalos logóhasználattól merőben eltérő feliratokkal tarkított ruhákat és kiegészítőket.

Láthattunk már ilyet a Guccinál, a Balenciaga-nál, nem beszélve a Vetements-ről, ami az elsőre gagyi hamisítványoknak tűnő feliratozásainak köszönheti hirtelen jött népszerűségét is.

Megnézem
Összes kép (4)

A grafikus Reilly ismertségének is határozottan jót tett a logókollekció, amire először a Dior Homme művészeti igazgatója, Kris Van Asschen figyelt fel, majd osztotta is tovább az instán a pipás Nike logóvá avanzsált Dior változatot. Ez az egyetlen gombnyomás pedig elég volt hozzá, hogy az iránta való érdeklődés hirtelen az égig ugorjon. Képeit tucatnyian kezdték újra és újra megosztani, igazi menőség lett róla beszélni, bár a divatvilágban eddig sem volt teljesen ismeretlen a neve. Dolgozott már többek között a Nike, a Gucci, a Ray-Ban és a Jimmy Choo számára is.

dior

 

A logó variációkkal eredeti célja az volt, hogy rávegye az embereket arra, tekintsenek néha kicsit másképp a dolgokra, mint ahogy szoktak. A high end márkák logói ezért más világmárkák megjelenésével keverte össze, néhol maradva a divat világán belül, máskor pedig gyorsétterem, sör vagy épp szupermarket-hálózat szín- és formavilágát felhasználva hozzá.

Így hozta össze Stella McCartney-t a Stella Artois-val, az Yves Saint Laurent rövidítését a DHL futárcéggel, vagy a Lanvint a “Lidlivel”.

A gyorséttermek közül a Subway, a Burger King és a Pizza Hut logói kölcsönöztek átmeneti öltözéket a Supreme, a Calvin Klein és a Marc Jacobs számára.

Silvia Venturini Fendinek, a Fendi divatház férfiruházatért és a kiegészítőkért felelős kreatív igazgatójának – nem mellesleg az utolsó, a márkánál dolgozó Fendinek -, is megtetszettek Reilly munkái, főként persze az, amin családneve lett felsportosítva a FILA logójával.

❤?@hey_reilly

Silvia Venturini Fendi (@silviaventurinifendi) által megosztott bejegyzés, 2017. Márc 17., 03:35 PDT

 

 

Mentés

Mentés

Mentés

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top