Shine

A suttyomban indított H&M márkánál még divattervezők sincsenek

A megfizethető luxust képviseli az új, különc divatmárka, a /Nyden, amelynél minden máshogy működik, mint ahogy megszokhattuk.

Fittyet hányva az évszakok váltakozására, szezonális kollekciók helyett kapszulakollekciók sorából fog állni a kínálat a H&M családhoz tartozó új ruhamárkánál. Holmijaik megtervezéséhez nem neves designereket, hanem influencereket kérnek fel. Még egy felhívást is közzétettek erről instás oldalukon, miszerint ha valaki elég menő arcnak érzi magát, jelezheti azt a /Nyden csapata felé. Ha nekik is bejön, amit a feedjében látnak, már reptetik is az illetőt a márka központjába, hogy elkezdjék vele a közös munkát.

Az induló csapatot persze már összerakták, Dua Lipa és Justine Skye énekesnőket, valamint Jérôme Boateng világbajnok német válogatott labdarúgót kérték fel egy-egy kollekció megtervezéséhez, de a kezdeti hírekben A tetovált lány című filmből ismert Noomi Rapace színésznő és Dr. Woo tetoválóművész neve is szerepelt. Csupa olyan arcról van szó, akik neve talán nem ismert széles körben, mégis meglehetősen nagy és erős rajongótáborral büszkélkedhetnek.

Kollekcióik az ő fantáziavilágukat, egyedi látásmódjukat fordítják át a divat nyelvére, bízva benne, hogy sokmilliós közösségi médiás követői táborukon keresztül kellően nagy számban figyelnek fel rájuk – elsősorban a millenniumi generáció tagjai, de elnézve az első anyagokat, a Z generációsok se lettek kihagyva a buliból.

/Nyden (@wearenyden) által megosztott bejegyzés,

A márka év eleji indulását nem verték nagy dobra, az első pre-collection pólókról is csak hírlevelekből és a közösségi médián keresztül értesítették az érdeklődőket. A pólók fekete printelt, vérbeli unisex darabok voltak 60 eurós, vagyis kb. 19 000 forintos áron, amiből szépen látszott már, hová is igyekszik pozicionálni magát a /Nyden.

Megnézem
Összes kép (4)

Azóta egyébként picikét finomodtak az árak, az első valódi kollekció esetén már a pólók fele ekkora összeget kóstáltak, igaz, a szegecsekkel kirakott, rojtokban tobzódó bőrdzsekik már odatették magukat. 126 ezer forint a belépő ár, a legsúlyosabb darabok 630 ezerbe kerülnek – a súlyos jelzőt pedig érdemes szó szerint venni, a férfiaknak szánt dzseki cirka húsz kilót nyom!

Fotó: eu.nyden.com

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top