Mila és Emma Stauffer életének vidámságait és talpraesett megszólalásait már több mint négymillióan követik az Instán, és jó esély van rá, hogy már akkor is láttad valamelyik videójukat, ha még a nevükről sosem hallottál. Mondjuk ezt:
A kis YouTube-sztároknak (mert azok is; a család, élen anyukájukkal, külön csatornát is összehozott már a lányok videóinak) mindenről megvan a véleményük: divat, szépségápolás, szerelmi ügyek, ők bizony megmondják a tutit, ráadásul nagyon cuki módon, ami még akkor is mosolyt csal az arcunkra, ha sejthető, hogy a szövegek nagy részét nem ők találják ki.
Színészi véna mindenesetre láthatóan szorult a csajokba, vicces fotóikat és videóikat pedig még a hírességek közül is jó páran követik, köztük Jessica Alba, Reese Witherspoon és a Kardashian család is rajong értük.
A Stauffer ikrek hírneve legutóbb egy divatfelkérést is hozott a konyhára, a Target ugyanis együttműködést ajánlott fel, hogy Mila & Emma néven egy limitált gyerekruha-kollekciót készítsenek el. A ruhákat persze nem ők tervezték, azok megjelenését anyukájuk (és menedzserük), Katie Stauffer intézte, bár állítólag lányait is bevonta az ötletelésbe, amennyire lehetett.
A ruhák egyébként valóban kislányos darabok, semmi erőltetett, a felnőttek ruhatárából építkező részlet nincs bennük, és még az áruk is elfogadható, átlag 20 dollárért, vagyis 6000 forintért árulják őket.
Látva eddigi sikereiket nem nagyon csodálkoznánk, ha a háttérben már folynának a tárgyalások egy Disney-sorozatról, amelyben ők lesznek a főszereplők.