nlc.hu
Szabadidő

Korlátozások a Vodafone ügyintézésében

5 napig korlátozottan tudnak ügyeket intézni a Vodafone ügyfelei 

Az ügyintézési szünet a Vodafone-nál mintegy 3 millió ügyfelet érint.

Július 24–28. között a Vodafone Magyarországnál a mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelek kiszolgálása megújul, ezért ebben az időszakban több értékesítési és ügyintézési folyamat csak korlátozottan érhető el – közölte a vállalat az MTI-vel hétfőn. Az ügyintézési szünet mintegy 3 millió ügyfelet érint.

5 napig korlátozottan tudnak ügyeket intézni a Vodafone ügyfelei 

Fotó: MTI  /EPA / Facundo Arrizabalaga)

A fejlesztés és a technikai átállás az online és offline ügyintézési platformokat érinti, viszont az alapvető – mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint TV – szolgáltatásokat nem.

Közölték: ebben az időszakban a MyVodafone applikáció sem fog működni, ennek következtében a számlázással kapcsolatos önkiszolgáló ügyintézés, a mobilfizetés és a mobilvásárlás is átmenetileg szünetel.

Mint írták, az előfizetéseiken az ügyfelek ebben az időszakban nem tudnak módosítani, így díjcsomagváltásra és készülékkel kapcsolatos ügyintézésre (szerviz, készülékcsere, kárrendezés, új biztosítás kötése) sem lesz lehetőség. Az esedékes mobilszolgáltatással kapcsolatos díjbefizetéseket banki átutalással és postai csekkbefizetéssel lehet rendezni, mobilfizetésre nem lesz lehetőség.

A tervezett fejlesztés kezdetéről és végéről a szolgáltató több alkalommal, SMS-ben és e-mailben értesíti ügyfeleit. A Vodafone telefonos ügyfélszolgálata, valamint üzletei a rendszer átállás ideje alatt is nyitva vannak, üzemelnek – közölték.

(MTI)

Kapcsolódó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top