Szépüljünk

Jude Law lánya lett az ikonikus brit márka arca

Úgy tűnik, nem véletlen, hogy 2016-ban az egyik legígéretesebb újonc a modellszakmában Iris Law, a szexi színész, Jude Law lánya volt.

A múlt évi Miu Miu Resort lookbook kampány után most a neves angol márka, a Burberry Beautynak lett reklámarca a mindössze 16 éves leányzó, aki bátyjával, Raffertyvel együtt a legmenőbb arcok között szerepelnek a millenniumi generáció fiataljai körében.

Kate Moss keresztlánya elsőként a márka új, Liquid Lip Velvet vonalának lett az arca, ami 14 különböző árnyalatú krémes, matt finishű ajakszínezőt tartalmaz.

Szerencsére Iris kellő higgadtsággal kezeli a felkéréssel ölébe pottyanó remek lehetőségeket és az egyre fokozódó hírnevet, amit szép lassan saját érdemeként könyvelhet el, és nem a családi örökség részeként.

Az első fotókat, videókat és a teljes beautykollekciót a Krémmánia Magazin oldalán találod »

Jude Law lánya lett az ikonikus brit márka arca

Mentés

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top