A L’Oréal Paris Elvive Nutri-Gloss sampon új reklámjához a brit szépségbloggert, Amena Khant kérte fel. A reklámban a nő a teljes haját takaró hidzsábban tűnik fel. Ez mérföldkőnek számít egy hajápolási terméket reklámozó hirdetésben, meg amúgy is. A reklámban ez hallható:
„Akár látható a hajad, akár nem, nem befolyásolja azt, hogy mennyire törődsz vele.”
A blogger elsősorban azoknak a nőknek ad szépségápolási tanácsokat, akik vallási okokból fedik el hajukat. Most, a L’Oréal közreműködésével végre történelmet ír mint az első hidzsábot viselő nő, aki hajkampányba szerepel.
Khan a brit Vogue-nak elmondta, számára a haja a nőiességének a kiterjesztése. Attól függetlenül, hogy nem mutatja, fontosnak tartja az ápolását.
„Szeretek foglalkozni a hajammal, különböző termékeket kipróbálni, és imádom, ha jó illata van. Bár a nyilvánosság előtt nem veszem le a fejkendőm, otthon nyilván igen, ezért is furcsállom az értetlenkedést, hogy miért ne kéne nekem is ugyanúgy foglalkoznom a frizurámmal. Úgy gondolom, hogy egy ilyen nagy kampány sokat segít a valahova tartozás érzésében.”