Sztárok

Világsztárt vertek Jáksóék

Tamás atya szerelmi vívódása jót tett a Jóban Rosszban – Barátok közt "csatának", Gombos Edina Nagytakarítását még a pasik is megnézték, verhetetlen a Csillag Születik, jól teljesít a Heti Hetes. Ezt néztük a hétvégén!

Világsztárt vertek Jáksóék

Mi a SHR?
Nézettségmérésnél használt kifejezés. SHR, azaz share, arányt jelent. Értéke azt fejezi ki, hogy az éppen televíziózó nézők mekkora része figyeli a vizsgált műsort.

Jót hozott a duettest

Tamás atya szorosan rátapadt Berényi Mikire pénteken este. A hét utolsó munkanapján ugyanis a Barátok közt 1 millió 237 ezer nézőt könyvelhetett el, míg a Jóban Rosszban 1 millió 200 ezerrel lett a második legnézettebb műsor. Erősödött a Megasztár is. A TV2 tehetségkutatója totál nézettségben 32,20%-os SHR-t ért el, a duettestet 200 ezerrel többen választották, mint a Miami helyszínelőket az RTL Klubon.

Világsztárt vertek JáksóékPasik is nézték Gombos Edina takarítását
Az operaénekest és táncegyüttest felvonultató Csillag Születik lett a legnézettebb műsor szombaton, 1 millió 590 ezer nézővel. A Híradó és a Tények is 715 ezer hírekre éhes tévézőt tudott megfogni. Valamivel több, mint 350 ezer embert érdekelt, hogy megnyeri-e valaki a 3 milliárd forintot a lottón – ma már azt is tudjuk, hogy egyelőre senki nem kezdhet brutális költekezésbe. A Gombos Edina és Joshi Bharat felesége által vezetett Nagytakarítás című valóságshow 318 ezer embert ültetett le a képernyő elé, ebből 199 ezer néző nő volt, így már tudjuk, hogy legalább 100 ezer pasi tudja szombat óta, hogyan kell rendesen kisikálni a kádat.

Világsztárt vertek Jáksóék954 ezren nézték Lopez fenekét
Vasárnap az RTL Klubon vetített Kutyahideg című film volt a legnézettebb műsor a teljes lakosság körében. Ezt követte a Napló, a Tények és Jennifer Lopez harmatgyenge alakítása az Ilyen a formám című moziban. Míg a Naplót 1 millió 46 ezren nézték, addig a hasonló időben vetített Cobra 11-et csak 937 ezren. De az RTL Klub Híradóját is több mint 200 ezerrel kevesebben választották, mint a Tényeket, viszont nem ilyen látványos a különbség a hirdetők számára fontos, 18–49-es korosztályban.
Hajdú Péter Frizbije a Torrente-filmek főszereplőjével erősített, erre 625 521-en kattintottak, ám a 25 perccel később kezdődő Heti Hetesre 851 936-an voltak kíváncsiak.
A köztévén futó Magyarország, szeretlek című vetélkedő több mint 740 ezer embert érdekelt, míg a Viasat3-nak a  Miami helyszínelők volt a legnézettebb műsora a hét utolsó napján.

 

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top