Sztárok

Balogh Péter nyaralása

Exnejével is imád nyaralni Balogh Péter, a Cápák befektetője

Lényegében bejárta már a világot, ennek ellenére még mindig van hely a bakancslistáján.

A Cápák között milliárdos befektetője, Balogh Péter elárulta, mi jelenti számára a felhőtlen kikapcsolódást. Mint a Fókusz riportjából kiderült, a jelenlegi és a volt feleségével, valamint az összes gyerekével is szervez utazásokat.

Balogh Péter

Balogh Péter, a Cápák között befektetője – Fotó: Sajtóklub RTL Klub / / Central Médiacsoport / Central

Májusban elhúztunk a kedvenc helyünkre a feleségemmel: elmentünk Ciprusra nyaralni. Utána folytattuk egy erdélyi túrával, ahol fantasztikusakat kirándultunk, megnéztünk több nagy sóbarlangot. Voltunk a Medve-tónál is. Majd onnan alig értünk haza és mentünk Olaszországba, Toszkánába a tengerpartra. Kibéreltünk egy tengerparti kis faházat és 2 hétig ott voltunk” – mesélte Balogh Péter, akinek több mint 40 befektetése van.

Az üzletember most éppen itthon van, de augusztusban folytatja családjával a vakációzást: akkor Dániába utaznak. “Nekem nagy szerelmem Japán. Már többször voltunk Mexikóban is, ami fantasztikus. És ha már utazok, akkor szeretek különleges élményeket is megélni” – árulta el.

Elmondása szerint még Dél-Amerika szerepel a bakancslistáján. “Túl messze esik Magyarországról. Bár volt ott több üzleti partnerem, még sosem jártam ott. Illetve Ausztrália és Új-Zéland. (…) Biztos, hogy előbb-utóbb oda is el fogok jutni” – jegyezte meg Balog Péter, aki legtöbbször családosan utazik, de igyekszik a feleségével is minél több időt kettesben tölteni.

Van olyan, hogy hármasban, van olyan, hogy ötösben, de rendszeresen előfordul az is, hogy nyolcasban. Feleségemmel, közös lányunkkal, két nagylányommal, az ő édesanyjukkal, azaz az exnejemmel, az ő húgával és lányával. Úgyhogy néha úgy állítok be egy hotelbe, hogy egyetlen férfiként 7 másik nő társaságában” – mesélte a befektető.