Sztárok

Lépj be a Pöttyössel a GURU-k világába! (x)

Alig telt el pár hét, miután a Pöttyös piacra dobta a MEGaCSOKI-t, a márka máris egy újabb újdonsággal, a teljesen megújult GURU-val lepte meg a fogyasztóit. Nemcsak a csomagolás és a logó vált lazábbá és dinamikusabbá, hanem a megszokott karamellíz mellett két új változat is megtalálható már a boltokban. A kókuszos ízesítésű kakaós, a ribizlis pedig joghurtos borítást kapott. Próbáljátok ki, és válasszatok, hogy melyik lesz a kedvencetek!

Graffitire hajazó dizájnnal és kirobbanó ízekkel érkezett meg a megújult GURU az egyik kedvenc márkánktól, a Pöttyöstől. A kedvelt karamellízű mellett most két újabbal bővül a paletta, a kókuszossal és a ribizlissel. Már az első falat igazi ízbomba: a bevonat roppanása, a krémes túró, valamint a lágy töltelék találkozása utolérhetetlen ízélményt ad. Pontosan ez az, amit csak egy GURU tudhat.

A Pöttyös újdonságával az ízgazdag élményt kereső fogyasztókat és a tiniket is szeretné megszólítani. A „most, azonnal” életérzést próbálja visszaadni, ezért változtatták meg a korábbi dizájnt és választották a csomagoláson megjelent klasszikus street art irányzatot, a graffitit. Manapság már nem sokat habozunk, a hosszú felvezetés helyett a csattanóra, az intró helyett a refrénre vagyunk kíváncsiak. Az odavezető út helyett a cél lebeg a szemünk előtt. A GURU pedig pontosan ezt tudja, már az első falatban benne van minden, a roppanás, a lágyság, a túró frissessége. Már az első pillanatban pontosan azt az ízélményt adja, amit várunk tőle. Ezt az érzést igyekeznek visszaadni a megújult termékek szlogenjei is: „Belekóstolsz. Odatesz.”; „Belekóstolsz. Megérkezel.”; „Belekóstolsz. Jön a jó rész.”.

A háromféle GURU-t a mátészalkai gyárban, a „Pöttyös hazájában” fejlesztették ki, ott is készülnek, és már országosan elérhetőek a boltokban.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top