nlc.hu
Trend

Kipakol a fodrász: ezzel a 4 dologgal borítják ki a vendégei

Légy őszinte! Te is elkövetted már valamelyiket, esetleg többet is ezek közül?
Ne szórakozz Zohannal

Emily Pytel amerikai fodrász és kozmetológus közel 39 ezer követővel rendelkező TikTok-oldalára töltötte fel azt a videót, melyben kifejti, mi az a négy dolog, amikkel a leggyakrabban kiborítják a vendégei.

Elsőként azt említette, amikor a vendég piszkos hajjal érkezik a szalonba. 

„Nem akarjuk megérinteni a koszos hajadat, és a színének sem tesz jót, ha ritkán mosod, mert nem tart annyira jól” – fogalmazott.

A lista második helyére tette, amikor a vendégek megpróbálnak a szemébe nézni, miközben ő a hajukat mossa.

„Ne csináld ezt, mert mindenkinek kínos – csak csukd be a szemed!” 

A harmadik dolog, ami felbosszantja: „Amikor késve érkezel az időpontodra, de kávé van a kezedben, nekünk pedig nem hoztál. Mi is szeretjük a kávét, és szükségünk van a koffeinre ahhoz, hogy megcsináljuk a hajad.”

A negyedik legidegesítőbb dolognak pedig azt tartja, amikor a vendég a frizura készítése közben elforgatja a fejét, hogy a tükörben nézegesse magát.

Ugyanebben a témában a Redditen több fodrász is megosztotta a gondolatait. Őket a következő dolgok húzzák fel leginkább: 

  • „Amikor a vendég azt mondja, hogy csinálj, amit akarsz, vagy hogy változtatásra van szükségem, de nem nyitott az új ötletekre.”
  • „Az emberek nem tartják egyenesen a fejüket, állandóan az ölükbe néznek.”
  • „Rágógumi! Komolyan, fájdalmas, amikor megpróbálsz hajat vágni, és a fej oldala végig ki-be mozog.”
  • „Amikor 30 centi hosszú, töredezett végű, koromfekete hajú lányok jönnek be, és arra számítanak, hogy egy órával később ugyanolyan hosszúságú, ragyogó szőke hajjal távoznak.”
  • „Nem vagyunk gondolatolvasók. Hozz egy jó minőségű képet arról, hogy milyen hajat akarsz és mondd el, mit szeretnél és mit nem.”
  • „Hatalmas festést vagy más nagy munkát kérnek X összegért, ami még a termékhasználatot is alig fedezi. Fizetsz a szolgáltatásért, az időért, a szakértelemért és a munkaerőért is. Vedd észre, hogy a jelentős átalakítások és a festési/kémiai szolgáltatások hosszú időt vesznek igénybe, és sok drága terméket használunk el közben!”
  • „Kijavít minket, és megmondja, hogyan végezzük a munkánkat. Rendben van, ha kérdéseket teszel fel, vagy kifejezed az aggodalmad. Az viszont nincs rendben, ha azt mondod, hogy rossz technikával dolgozunk.”
  • „Fodrászként elvárható, hogy beszélgess a vendégiddel. De néhányan furcsán személyessé válnak, és mindenféle olyan kérdést tesznek fel, amiket én tényleg nem akarok megválaszolni egy teljesen idegen embernek.”

via

ajánlott videó


Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top