Emily Pytel amerikai fodrász és kozmetológus közel 39 ezer követővel rendelkező TikTok-oldalára töltötte fel azt a videót, melyben kifejti, mi az a négy dolog, amikkel a leggyakrabban kiborítják a vendégei.
Elsőként azt említette, amikor a vendég piszkos hajjal érkezik a szalonba.
„Nem akarjuk megérinteni a koszos hajadat, és a színének sem tesz jót, ha ritkán mosod, mert nem tart annyira jól” – fogalmazott.
A lista második helyére tette, amikor a vendégek megpróbálnak a szemébe nézni, miközben ő a hajukat mossa.
„Ne csináld ezt, mert mindenkinek kínos – csak csukd be a szemed!”
A harmadik dolog, ami felbosszantja: „Amikor késve érkezel az időpontodra, de kávé van a kezedben, nekünk pedig nem hoztál. Mi is szeretjük a kávét, és szükségünk van a koffeinre ahhoz, hogy megcsináljuk a hajad.”
A negyedik legidegesítőbb dolognak pedig azt tartja, amikor a vendég a frizura készítése közben elforgatja a fejét, hogy a tükörben nézegesse magát.
Ugyanebben a témában a Redditen több fodrász is megosztotta a gondolatait. Őket a következő dolgok húzzák fel leginkább:
- „Amikor a vendég azt mondja, hogy csinálj, amit akarsz, vagy hogy változtatásra van szükségem, de nem nyitott az új ötletekre.”
- „Az emberek nem tartják egyenesen a fejüket, állandóan az ölükbe néznek.”
- „Rágógumi! Komolyan, fájdalmas, amikor megpróbálsz hajat vágni, és a fej oldala végig ki-be mozog.”
- „Amikor 30 centi hosszú, töredezett végű, koromfekete hajú lányok jönnek be, és arra számítanak, hogy egy órával később ugyanolyan hosszúságú, ragyogó szőke hajjal távoznak.”
- „Nem vagyunk gondolatolvasók. Hozz egy jó minőségű képet arról, hogy milyen hajat akarsz és mondd el, mit szeretnél és mit nem.”
- „Hatalmas festést vagy más nagy munkát kérnek X összegért, ami még a termékhasználatot is alig fedezi. Fizetsz a szolgáltatásért, az időért, a szakértelemért és a munkaerőért is. Vedd észre, hogy a jelentős átalakítások és a festési/kémiai szolgáltatások hosszú időt vesznek igénybe, és sok drága terméket használunk el közben!”
- „Kijavít minket, és megmondja, hogyan végezzük a munkánkat. Rendben van, ha kérdéseket teszel fel, vagy kifejezed az aggodalmad. Az viszont nincs rendben, ha azt mondod, hogy rossz technikával dolgozunk.”
- „Fodrászként elvárható, hogy beszélgess a vendégiddel. De néhányan furcsán személyessé válnak, és mindenféle olyan kérdést tesznek fel, amiket én tényleg nem akarok megválaszolni egy teljesen idegen embernek.”