Utazás

Hova menjünk nyaralni? – utazási lehetõségek tárháza

Számos ország, város és tengerpart várja a turistákat, hogy kellemesebbnél kellemesebb élményt nyújtsanak. Családi üdülések, nászutak, körutazások, téli síutak vagy nyári aktív pihenés...

Még sorolhatnánk, hogy milyen sokféle típusú úton vehetünk részt. A lehetőségek száma végtelen, csak meg kell találnunk a számunkra legmegfelelőbbet: hogy hova szeretnénk utazni, milyen célból, családdal vagy barátokkal, vagy akár egy romantikus útra vágyunk.

Elsőszámú és leggyakoribb utazási cél Európa országai, hiszen ezekre a helyekre lehet a leggyorsabban eljutni, a lehető legkedvezőbb áron. Családos utakat is főképpen ide szerveznek, hiszen rövid a repülőút, tehát a gyerekeknek sem teher a repülés, az országok tiszták, jó a közbiztonság, nem kell betegségektől tartani. Mindezek mellett kitűnő pihenési és szórakozási lehetőségek vannak, a szállodák kiváló minőségűek, a helyi lakosok kedvesek és vendégszeretők.

A horvát vagy a görög tengerpartok mellett igen közkedvelt úti cél lehet Spanyolország, a bikaviadalok és a közkedvelt ital, a Sangria országa. Számos utat szerveznek Mallorcára, a Földközi-tenger egyik legszebb spanyol szigetére, ahol hat hónapon keresztül folyamatosan süt a nap. Vagy ott van Katalónia központja, Barcelona, amely építészeti csodáiról híres. A város jelképe a Sagrada Família templom, de a többi középkori, barokk vagy gótikus építményeket is megcsodálhatjuk. Barcelona mindig nyüzsög, hangulatos éttermek, kávézók, diszkók és mulatóhelyek várják az odalátogatókat. Nem szabad kihagyni a csodálatos Ibiza tengerpartját, vagy az andalúz Costa del Sol turistaövezeteit és látnivalóit, de a főváros, Madrid bikaviadalait sem.
Vagy látogassunk el a sajtok, a borok, a csigák országába, Franciaországba,

ahol télen mérsékelt idő, nyáron meleg várja a vendégeket. Kellemes napsütésben, egy csodálatos kávéház teraszán ülve, egy csésze tejeskávét iszogatva, croissant-t eszegetve: ez csakis a romantikus Párizsban, a Szajna közelében történhet. Vagy a francia partok a cél? Akkor Korzikáról, vagy a Riviéráról lehet csakis szó, ahol nincs tél, csak szikrázó napsütés. Ha az olasz életszeretetet és mentalitást szeretnénk érezni, akkor Rómába, Szardíniára vagy Szicíliába kell ellátogatnunk. A pizza és a spagetti őshazája kellemes pihenési lehetőséget biztosít a turistáknak, ahol családdal és baráti társasággal is egyaránt megtaláljuk a nekünk tetsző programokat.

Ha nem csak pár város és tengerpart megismerése a cél, hanem egy egész országot fel akarunk térképezni, akkor válasszuk a körutazások egyikét. Egy egész kultúrát, az országok különböző tájait ismerhetjük meg, vagy akár

szomszédos államok között is vándorolhatunk. Érdemes részt vennünk a Benelux államok körutazásán, vagy barangolhatunk a mediterrán országok között is. De feltérképezhetünk akár csak egy várost is, remek hosszú hétvégéket kínálnak például a csehországi Prágába, a svéd Stockholmba, vagy akár Portugália fővárosába, Lisszabonba. És aki nem akar Európa határain belül maradni, és egy egzotikus nyaralásban szeretne részt venni, akkor válassza Dél-Amerika forróságát, például egy brazil körutazással, vagy vándoroljon el keletre, Indiába, Kínába vagy Japánba. A lehetőségek tárháza végtelen, csak merjünk vállalkozni arra, hogy megismerjük a világot annak csodálatos látnivalóival.

Ahhoz pedig, hogy mindezeken az utazásokon részt vegyünk, hogy a legmegfelelőbb nyaralást válaszuk ki magunknak a legjobb ár/érték arányban, a Startutazás az, aki segít nekünk. A legjobb lehetőségeket kínálja fel számunkra a legkedvezőbb áron. Látogassunk el a www.startutazas.hu -ra, ahol a felhasználóbarát keresőjével csakis a legjobb döntést hozhatjuk, és a legjobb utat szervezhetjük meg magunk és családunk számára. És ha döntöttünk és választottunk, csak foglaljuk le on-line és már kezdhetünk is csomagolni….

Látogass el honlapunkra! »
Itt jelentkezhetsz a hírlevelünkre! »