Utazás

Étlen-szomjan várakoztatták az utasokat a reptéren

Az utasok nem bíznak abban, hogy megkapják a kártérítést a légitársaságtól.

Nem kaptak enni és inni a reptéren több mint 180-an, akik becsekkolás után tudták meg, hogy gépük késik. Több mint 11 órát vártak szerdán a terminálon, hogy felszállhassanak a Hurghadából Budapestre induló gépre – számolt be a Tények.

Azt állítják, senkitől sem kaptak tájékoztatást arról, hogy miért késik a gépük. “Az utazási iroda teljes mértékben kivonja magát a felelősség alól. Mint mondták, őket nem érinti ez” –panaszkodtak az utasok a Tényeknek. Az utazásszervezők azért mondhatták ezt, mert a járatkésésekért nem ők felelnek, hanem a légitársaság. Az utasok ugyan kérdezősködtek a pultoknál, de ott sem jutottak előrébb.

Étkezési jegyet csak egyszer kaptak a több mint 11 óra alatt, míg felszállhattak a repülőre. Az utasok szerint ezért is veszekedni kellett, mert a személyzet nem akarta odaadni.

Pedig a jogszabályok szerint 3 óránként biztosítani kell ilyen esetekben étkezést. Kártérítés is jár az utasoknak, 400 euró, az utasok azonban nem bíznak abban, hogy ezt megkapják a légitársaságtól. 

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top