Utazás

Nagyon kiszúrtak a metrózókkal

Amikor az utasok már közlekednek, a háttérben tovább folynak majd a munkálatok.

Nem készül el teljesen a 3-as metró felújítása márciusig. A Közlekedési Dolgozók Szakszervezetének hírlevele szerint „elmaradások vannak a munkában, így előfordulhatnak csúszások a céldátumokban” – írja a Világgazdaság.

Öröm az ürömben, hogy gazdasági portál megkeresésére Gulyás Attila, a Metró KDSZ elnöke azt nyilatkozta, csak „olyan munkák csúsznak, amelyek a színfalak mögött is elvégezhetők, és nem zavarják az utasokat”. Gulyás szerint ez egyébként megszokott az ilyen jellegű munkáknál.

A minimális követelmények, így a pályabiztosító, a gépészeti és a szellőzőberendezések, valamint a tűzvédelem működésének tesztelése március elején kezdődhet, amikor feszültség alá helyezik a pályát.

A tervek szerint a szakasz átadása után egy hétig a teljes vonalon közlekedik majd a 3-as metró, azután zárják le a Kőbánya-Kispest és a Nagyvárad tér közötti szakaszt. Az északi szakaszon ezentúl normál üzemidőben zajlik a közlekedés, de a középsőn vasárnaponként vágányzár lesz a pályafelújítás folytonossága végett.

Frissítés!

A BKV közleménye szerint valótlan, hogy késne „az M3-as metróvonal infrastruktúra rekonstrukciója”, a kivitelező biztosította a közlekedési társaságot, hogy határidőre befejezik a munkákat. A BKV szerint a szakszervezetek nem kompetensek szakmai kérdésekben nyilvánosan állást foglalni.

Kiemelt kép: Máthé Zoltán/MTI

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top