Utazás

Alaposan „filterezett” imázsfilmmel csábítgatjuk a gazdagokat Budapestre

Az imázsfilmen rá sem ismerni fővárosunkra...

Az eddig megszokottól eltérő, merőben új alkotás került ki a Magyar Turisztikai Ügynökség kezei alól. A 2018-ban bevezetett WOW Hungary nevű turisztikai márkához most egy egészen más stílust párosítottak, írja a Blikk. Magyarország új imázsfilmje jelenleg nem a Hortobággyal és a gémeskutakkal csalogat, sokkal inkább a hazánk kínálta luxusélményekkel kecsegtet. Ötcsillagos szállodák, exkluzív ruhaköltemények, színvonalas művészeti programok és minden, ami csupa csillogás.

budapest duna

A kép illusztráció! (Fotó: iStock)

A lap szerint Magyarországot ilyen oldalról eddig senki nem közelítette meg imázsfilmben, pedig az ország tele van meglepetéssel, és bőven van mit kínálnia a luxust keresőknek, ezért is érdemelte ki most is a megtisztelő „Spice of Europe” címet. 

Te ilyennek ismered a várost?

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top