nlc.hu
Utazás

Problémás repülés

19 oldalat panaszt nyújtott be a légitársaságnak az elégedetlen utas

American Airlines utasa 19 oldalas panaszt nyújtott be, miután a légitársaság átfoglalta a családja jegyeit.

 

A denveri Sam Taussig csak egy problémamentes karibi nyaralást szeretett volna a családjával, ám az álomból rémálom lett. A nyaralása utolsó napjain bejelentkezett az  American Airlines alkalmazásába, hogy ellenőrizhesse az ülésrendjüket.

Meglepetésére a kilenc jegy nem egymás mellé szólt. A nagyobb probléma, hogy St. Lucia szigetéről indult a repülőjük, miközben ők öt szigettel és 160 kilométerrel arrébb, St. Vincent szigetén nyaraltak.

Repülő szárnya az ablakból nézve a levegőben

Az utas jogai a földön maradtak (Fotó: Pixabay)

Azonnal tárcsázta a légitársaság ügyfélszolgálatát, ahol sajnálkoztak, hogy túlfoglalás van a gépre és csak így tudták megoldani. Taussig megpróbálta helyüket átfoglalni egy egy héttel később induló gépre, amiért a program csaknem 30 ezer dolláros (11 millió forintos)  foglalási díjat számolt fel.

Az American Airlines azt mondja, ők már áprilisban küldtek egy emailt a férfinak, hogy változott az útvonal visszafelé.

Sam Taussig azonban nem hagyja magát, 19 oldalon fogalmazta meg panaszait, miután egy kisgéppel átrepültek St. Lucia szigetére, hogy elérjék a hazainduló járatot – írja a Denver7.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top