Utazás

Luxus és romantika a lombok között! (X)

Van egy kis falu – a Bükk déli kapujában –, Noszvaj. A falu melletti erdei környezetben, a síkfőkúti tó partján pedig az ország legkülönlegesebb szálláshelye bújik meg a fák között. Ez a mese most erről a lombok közé rejtett csodáról fog szólni.

Treehouses Noszvaj – ahol csak ti ketten léteztek!

Sokszor szóba kerül manapság, hogy mennyire fontos az ÉNIDŐ, amikor olyan dolgokat teszünk, ami a mi boldogságunkat, a mi fejlődésünket, a mi feltöltődésünket szolgálja. Keveset foglalkozunk viszont azzal, hogy legyen MIIDŐNK is. Amikor távol a megszokott környezettől, távol a munkától, a gyerekektől, a mindennapi feladatoktól csak egymásra figyelünk.

A Treehouses egy ilyen hely, ahol a varázslatos lombok ölelése nyújtja a szállást, a napsugár az ébresztőóránk, a csend a barátunk, és csak mi ketten halljuk a madarak reggeli énekét.

Ez tényleg olyan környezet, ahol minden figyelmünket egymásra fordíthatjuk, ahol megélhetjük kapcsolatunk legromantikusabb pillanatait.

A fák között rejtőző házak ugyanis kifejezetten pároknak lettek tervezve, belső tereik igazán tágasak és otthonosak, és egyedülállóan saját, extra nagy zuhanyzóval és toalettel rendelkeznek, fent a lombkoronában. Itt mindent megtalálunk, ami egy luxuspihenéshez kell, mégis úgy érezzük, csak a természet lélegzete vesz körül bennünket. Az egész meseszerűen igényes, hiszen a hatalmas franciaágy, prémium matraccal, extra finom ágyneművel, és pihe-puha párnákkal csábít pihenésre és szerelemre.

Megnézem
Összes kép (4)

Már ez is elég lenne ahhoz, hogy elszakadjunk a mindennapok stresszes világától, de ez még nem minden!

A lombok között megbúvó házak teraszában, fenn a magasban, még egy pezsgőmedencét is elrejtettek, hogy maximálisan megéljük az együtt töltött pillanatokat. Csak rajtunk múlik, hogy éppen a reggeli kávénkkal vagy az esti pezsgőspoharunkkal merülünk-e el a lágy buborékokban.

Két új ház is épült a noszvaji erdő fáinak védelmező ölelésében, egy csipetnyi még extrább luxussal fűszerezve. A kétszintes lombházak üveghomlokzattal készültek, belső árnyékolókkal kiegészítve. A földszinten pedig a nappali mellé még egy infraszauna is került. Az emeleten vár bennünket a hatalmas hálószoba és a kényelmes franciaágy, míg a ház legmagasabb pontján, a második emelet tetőteraszán pezseg a jakuzzi forró vize. Csak egy pohár bor hiányzik, és már el is merülhetünk a szerelemben, a természet szépségében vagy éppen a csend varázsában.

Megnézem
Összes kép (5)

Természetesen minden házban van egy apró konyha és étkezőpult, hogy reggel a Breakfastbox frissen ajtónk elé érkező reggelijét minél kellemesebb hangulatban tudjuk elfogyasztani. Igen, a lombok közé érkezik a csodálatos reggeli, hiszen az ébredés pillanatai az egész napunkat meghatározzák. Olyan, mintha az erdő tündére varázsolná a fenséges reggelit az ajtónk elé minden reggel.

A csodás reggel méltó folytatása lehet egy séta a lombházak körüli tavaknál a Bükki Nemzeti Parkban, felfedezhetjük a De la Motte-kastély titkait, végiglátogathatjuk a barlanglakásokat és a pincesorokat vagy akár lovagolhatunk, bringázhatunk is. A kulturális, szabadidős programok a környéken kimeríthetetlenek, a vacsorázóhelyek pedig csábítóak.

A legcsábítóbb mégis a szerelmünk, amely az erdő „tündérei és manói” közreműködésével életünk legromantikusabb pillanatait varázsolja a lombok lágy ölelésébe.

Próbáld ki mindezt és még sokkal többet a Treehouses Noszvaj lélegzetelállító lombházainak kényelmes luxuskörnyezetében!