Meggyalázta a gyártó a Tobleronét

nlc | 2016. November 08.
Duplájára nőtt a hézag a legendás svájci csokoládé háromszögei között az Egyesült Királyságban, a rajongók az interneten háborognak. A gyártó szerint drága az alapanyag, ezért volt szükség a drasztikus lépésre.

Miután kiderült, hogy egy állatot is rejt a Toblerone logója, újabb hír érkezett a több mint százéves svájci csokoládéról. Brit csokoládérajongók az interneten háborognak azért, amiért imádott svájci csokijukon duplájára nőtt a hézag a háromszögek között. A Mondelez International facebook oldalát elárasztó posztok és kommentek többsége negatív, a rajongók nem értik, miért nem lehetett csak simán lerövidíteni a rudakat, miért kellett elcsúfítani a csokit.

Valóban nem szép látvány a foghíjas piramissor, amit a gyártó brutális megszorításokkal és alapanyag-drágulással magyaráz. A 400 grammos rudak súlya 350-re, a 170 grammosoké 150-re olvadt. Azért döntöttek a hézagnövelés mellett, mert inkább a termékek súlyát csökkentették, mintsem az árát emelték volna.

A Toblerone csokoládék súlycsökkenéssel járó hézagnövekedése egyelőre még csak az Egyesült Királyságban ütötte fel a fejét, a gyártó arról nem nyilatkozott, hogy globális jelenségről van-e szó.

BBC

Exit mobile version