A Vodafone idei karácsonyi reklámjában az ellenségeskedés-kibékülés téma áll a középpontban. Szpotjukban arra akarják felhívni a figyelmet, hogy a karácsony nagyon jó pillanat arra, hogy – félretéve az ellentéteket – újra kibéküljenek az emberek.
„Barátainkkal és családtagjainkkal időnként rivalizálunk egymással, ezek lehetséges feloldását akartuk megmutatni. Kampányunkkal arra inspiráljuk az embereket, hogy ha van egy olyan régi barátod, akivel régóta nem beszéltél, akkor hívd fel, mert ha szenteste napján megcsörren a telefon tőle, akkor azonnal tudni fogja, miért hív” – magyarázta a kreativ.hu-nak Tóth Tihamér, a Vodafone egyik stratégiai partnerének, a Boldnak az ügyvezetője.
A sztori szerint a Búgócsiga és Hintaló játékboltok nem elég, hogy egymással szemben helyezkednek el, de tulajdonosaiknak évek óta szúrja a szemét a másik működése. Még karácsonykor, a szeretet és az összetartozás ünnepén is mindent megtesznek, hogy borsot törjenek egymás orra alá. Ám aztán a két, egymással viaskodó öregúr rájön, hogy butaság a szembenállás, és egy nemes ügy érdekében összefognak: az összes játékukat, ami a kirakatban van, nagycsaládosoknak viszik el. A reklámban Bodrogi Gyula és Szilágyi Tibor mutatja meg, hogy a legnagyobb ellentétet is feloldhatja egy telefonhívás.
Íme a teljes reklám:
Nyitrai Márton rendező mindenképpen ismert színészeket akart a két fő karakter bőrébe bújtatni, így esett Bodrogi Gyulára és Szilágyi Tiborra a választás. „Sok név forgott, az alapvető koncepció az volt, hogy mivel egy régi háborút akartunk megeleveníteni, alapvetés volt, hogy két idősebb karakter kell, akiknek múltjuk van, feltételezzük róluk, hogy köztük ez a rivalizálás akár évtizedek óta folyik” – árulta el a portálnak Nyitra, hozzátéve: a reklám témája mindkét színésznek tetszett, Bodrogi Gyula és Szilágyi Tibor is lelkesen vállalta el a szerepét.