A júniusi hétvégéken az Óbudai Hajógyári Sziget Magyarország legnagyobb ingyenes családi rendezvényének, a Gyerek Szigetnek adott otthont. A Magyar Telekom idén a fenntarthatóság jegyében 400 nm-es zöld területen, hello holnap! ligettel várta a gyerekeket, hogy érdekes programokon, izgalmas játékokon keresztül hívja fel a figyelmet a környezetvédelem fontosságára. A sok játék mellett a gyerekek megismerhették az élményt, hogy ők is tehetnek másokért, hiszen aktívan részt vehettek a Telekom adománygyűjtő akcióiban.
„Jótékony játékok” felhívásában a Telekom arra kérte a Gyerek Szigetre látogató családokat, hogy az otthon már nem használt, de jó állapotú játékokat hozzák magukkal a helyszínre. Az összegyűlt több mint 150 kg játékot civil stratégiai partnere, a Kórházpedagógusok Egyesülete számára ajánlotta fel a Telekom.
Az egyesület az ország nyolc nagyvárosában foglalkozik beteg gyermekekkel gyermek onkológiai központokban, gyermek pszichiátriákon, sebészeteken. A felajánlások egy része közvetlenül a beteg gyermekekhez jut bátorító és vigasztaló ajándék gyanánt, a játékok másik része pedig a kórház-pedagógiai munkát gazdagítja majd.
A Telekom másik kezdeményezése a generációk közötti kapcsolat megteremtését és a felelősségvállalás építését tűzte ki célul. A hello holnap! Palántaligetében közös virágültetésre és virágláda festésre várta a gyerekeket, és az így elkészült 40 kézzel festett, virágokkal teli ládát az Óbudai Szociális Szolgáltató Intézmény kezelésében lévő idős emberek gondozásával foglalkozó két intézménynek, a Derűs Alkony Gondozóháznak és a Hatvany Idősek Klubjának ajánlotta fel.
Az adományok átadására a Gyerek Sziget utolsó napján, június 24-én került sor. Az eseményen részt vett Bús Balázs, a III. kerület polgármestere, Gerendai Károly, a Sziget Kft. ügyvezetője, és Keszég Attila, a Telekom vezérigazgató-helyettese, továbbá a kedvezményezett szervezetek képviselői.
A Telekom Magyarország vezető infokommunikációs szolgáltatójaként – küldetésével összhangban – elkötelezett a fenntartható fejlődés elve mellett. A 2010 decemberében elindított hello holnap! kezdeményezéssel a vállalat a fenntarthatóság fogalomkörét érthetően, könnyen befogadható módon szeretné a mindennapok részévé tenni, egyben felhívni a figyelmet arra, hogy az élhető jövő mindannyiunk közös felelőssége.