A dm drogerie markt országszerte 50 000 óvodás gyermeket látott el naptejjel

DM | 2013. Június 12.
A dm drogerie markt idén harmadik alkalommal szervezte meg a nemzetközi kezdeményezésen alapuló "Nap gyermekei" kampányát, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet a napozás veszélyeire, aminek a gyermekek a nyári időszakban fokozottan ki vannak téve.

A Garnier Ambre Solaire és a MelanomaMobil is a program mellé álltak. A dm törzsvásárlói active beauty pontjaik felajánlásával támogatták az óvodások napvédelmét. Ennek eredményeképp 50 000 gyermek számára tudtak biztosítani egész nyárra elegendő naptejet a programba jelentkezett és pozitívan elbírált intézményeknek. Az ovisok a naptejeken kívül oktatóanyagokat és homokozójátékokat kaptak ajándékba, melyek segítségével játszva ismerkedhetnek meg a helyes napvédelem alapjaival.

Az óvodák a www.napgyermekei.hu oldalról tudták letölteni a jelentkezési lapot, melyet az oldalon keresztül is kitölthettek, de elküldhették postai úton vagy e-mailben is a program számára létrehozott e-mail címre.

 

Örömmel tölt el bennünket, hogy évről évre egyre több gyermeket érünk el programunkkal, és egyre szélesebb körben tudjuk felhívni a figyelmet a helyes napvédelemre – nyilatkozta Kanyó Roland, a dm marketing- és PR-menedzsere. – Fontosnak tartjuk, hogy a gyerekeket már a korai szocializációs időszakban megismertessük a napon való helyes viselkedés alapjaival, hogy ez a tudás a későbbi életük során a mindennapjaik részévé váljon.”

A drogérialánc ezúton is köszönetet szeretne mondani törzsvásárlóinak, hogy pontadományaikkal hozzájárultak a kezdeményezés sikeréhez!

A nyertes óvodák listája a www.napgyermekei.hu oldalon tekinthető meg, ahol a gyerekeket a program kabalája, Tóni a kis kenguru, oktató játékok segítségével ismerteti meg a napozás veszélyeivel, a szülők pedig hasznos bőrápolási tanácsokat olvashatnak.

 

 

Exit mobile version