Óriási felháborodás: gyászoló gyerekkel reklámoz a McDonald’s

nlc | 2017. Május 17.
Az egész világ kiakadt a megdöbbentően nyomasztó és rémesen ízléstelen McDonald's-reklámon, amiért a gyorsétterem sietve elnézést kért, és már vissza is vonta.

Az ember nem tud nem arra gondolni, hogy vajon hány túlfizetett kreatívon és jól képzett fejesen kell átmennie egy reklámtervnek egy olyan kaliberű cégnél, mint a McDonald’s, és hogy vajon ez a rengeteg ember hogy engedhette meg, mi több, hogyan tarthatta jó ötletnek, hogy egy ilyen reklám adásba kerüljön.

A szóban forgó reklámban egy gyászoló kisfiú kutakodik halott apja cuccai között, majd elkezdi faggatni anyukáját, milyen is volt az édesapja. Ahogy az anyuka mesél, a kisfiú fokozatosan rádöbben, hogy semmiben nem hasonlít az apjára, de amikor már tényleg végleg nekikeseredne, kiderül, hogy valamiben azért mégis egyeznek: az apja is imádta a fishburgert; ja, és neki is mindig szószós lett az álla evés közben.

 

Nagyon furcsa, hogy eleve miért rukkolt elő a McDonald’s ilyen hosszú és melankolikus reklámmal, de ennél sokkal fontosabb és érthetetlenebb, hogy miért exploitálja egy gyerek gyászát.

Az étteremlánc viszonylag gyorsan vissza is hívta a reklámot, és elnézést kért azoktól, akiket felzaklatott vele. A nagy port kavart tüntetős Pepsi-reklám után ez már a második eset mostanság, hogy egy óriáscég ekkorát bakizik.

 

TheGuardian

 

Exit mobile version