Mellráktúlélőkkel kampányol egy fehérneműmárka

nlc | 2015. Május 27.
Dupla masztektómián átesett nők mellett egy androgün modell is szerepel egy uniszex alsóneműmárka legújabb kampányfotóin.

Egy amerikai leszbikus házaspár alapította a világ első nemektől független fehérneműmárkáját, ami most LMBTQ ráktúlélők csoportjával közösen indított figyelemfelkeltő kampányt. A csoport tagjai olyan, többségében leszbikus nők, akik mellük eltávolítása után úgy döntöttek, nem csináltatnak rekonstrukciós műtétet.

“Úgy gondolom, a természetes androgüniám és a szexuális beállítottságom előnyt jelent önmagam elfogadásában, messze a kulturális nemi sztereotípiáktól és a meghatározó normáktól” – magyarázta a kampány egyik szereplője, Jodi Jaecks. 

Jodi hangsúlyozta: sokan nincsenek tisztában azzal, hogy a masztektómián átesett nők közel fele nem veti alá magát rekonstrukciós beavatkozásnak. “Ha sikerül kiterjesztenünk azoknak a nőknek a komfortzónáját, akik így döntöttek, akik sokáig élnek nyíltan és szabadon, protézisek nélkül, akkor túlléphetünk azon is, hogy rákos múltja miatt bárkinek szégyenérzete legyen.”

Forrás: Huffington Post

Exit mobile version