A Dove Igazság a szépségről kutatása szerint a magyar nők 78%-a úgy véli, hogy a reklámok és a média olyan szépségideált alakított ki, amelyet a legtöbb nő sohasem tud elérni. Mit sugall a média? Az a szép, aki sovány, fiatal, tökéletes alakú. A Dove, mint a kozmetikai ipar jelentős szereplője is felelősnek érzi magát és változtatni szeretne ezen a helyzeten.
Ezért indította el a Kampányt a Valódi Szépségért. Erre a kampányra azért van szükség, hogy a szterotípiák lebontásával minél több nő érezhesse magát szépnek.
A mai szépségideálok, az ezzel kapcsolatos sztereotípiák megkérdőjelezésével és a nőket a gondos szépségápolásra ösztönözve, a Kampány a Dove küldetésének természetes kiterjesztése: azt tűztük ki célul, hogy minden nő szépnek érezhesse magát a mindennapokban mondta Silvia Lagnado, a Dove márka globális igazgatója.
Fontos lenne, hogy mi nők ismerjük az értékeinket. A külső és belső értékeket egyaránt, hiszen a szépség nem csak a külsőségekből fakad. Az ápolt nő nem kell, hogy címlaplányra hasonlítson, szépsége mégis leheti egyedi és vonzó. Szükségünk van példaképekre, akik a természetes szépséget emelik ki a kreált ideálokkal szemben.. Sőt mint tudjuk, a címlaplányok a legtöbb esetben nem úgy néznek ki a valós életben, mint ahogyan a címlapról köszönnek vissza ránk.
A Dove azt szeretné megmutatni, hogy a szépség változatos, méretben, formákban, színekben, kultúrákban, és korban is. Fontos lenne, hogy minden nő törődjön magával, de nem szükséges, hogy közben megpróbáljanak irreális szépség-normákhoz ragaszkodni.
Itt az ideje, hogy másképpen gondolkodjunk a szépségről! Beszéljünk végre a valódi szépségről!
Ha te is úgy érzed, hogy szeretnél azok a nők közé tartozni akik kifejtik a véleményüket, gondolataikat, akkor látogass el a honlapunkra, és szavazz! Vitatkozz, oszd meg a vélem