Petra vezető beosztásban dolgozik. Több, mint tíz éve használja a Messengert, azzal az e-mail címmel, amit több, mint tíz éve regisztrált. Sok üzletfelével az azonnali üzenetküldőn keresztül is tartja a kapcsolatot. Kicsit cikinek találja a tíz évvel ezelőtt használt becenevet tartalmazó címet megadni a partnereknek, mert az mindenféle olyan tulajdonságára utal, ami nem tartozna a az üzletfeleire. De nem akar új felhasználóként regisztrálni a szolgáltatásban, mert akkor a mostani beszélgetőpartnerei eltűnnének, pedig sokkal elegánsabb lenne, ha a céges címét használhatná. Ehhez elég lenne csupán a home.live.com oldalra ellátogatni, és ott bejelentkezni a Messengerben használt címével és jelszavával. (Jelszót is itt lehet változtatni egyébként, ha erre is szükség lenne.)
Nagyobb mérethez kattints a képre!
Az e-mail cím mellett, a Módosítás gombra kell klikkelni.
A “Saját e-mail címének használata” lehetőséget kell kiválasztani, és a felbukkanó mezőbe beírni a használni kívánt új bejelentkező e-mail címet. A fentebb található “Jelszó” dobozban meg kell adnunk a jelszavunkat is, ezután lehet a “Mentés”-re kattintani.
Ezután a rendszer küld a megadott e-mail címre egy levelet, amiben arra kérnek, erősítsük meg a címet, ehhez csak a levélben található linkre kell kattintanunk. (Célszerű az első, a fiók megerősítésére szolgáló linkre kattintani. A második, a fiók törlése akkor kellhetne, ha nem mi kértük volna a változtatást, hanem valaki más adta volna meg a e-mail címünket.)
Ezzel készen is vagyunk. Állítólag körülbelül egy óra, amíg a rendszer menti a változtatásokat, de nálunk egy pillanatnyi kimaradást sem okozott.