A hatóság néhány napja kimondta, hogy a Drop Dead Clothing legújabb reklámkampánya „társadalmilag felelőtlen”, mivel abban egy kórosan sovány modell is feltűnik, s felszólította a cég illetékeseit, hogy a kampányképeket, illetve azokat az online katalógusfotókat, melyeken az érintett modell, Amanda Hendricks látható, távolítsák el a honlapjukról.
A kifogásolt fotók |
A Drop Dead Clothing eleget tett a felszólításnak és törölték kifogásolt képeket, ugyanakkor nem értenek egyet a modellt ért vádakkal. A vállalat egyik alkalmazottja, Carol Sykes – aki közelebbről is ismeri Amandát, mivel korábban a fia barátnője volt – egy brit magazinnak úgy nyilatkozott, a lány rendesen, egészségesen táplálkozik, csupán alkatánál fogva ennyire vékony. Az asszony szerint helyénvaló, ha az emberek úgy akarnak kinézni, ahogy Amanda, és az, hogy a fotóit el kellett távolítani, szerinte senkit sem fog megvédeni a táplálkozási zavaroktól.
A 21 éves modellt 6 éve fedezték fel, azóta olyan divatházaknak dolgozott, mint például a Valentino vagy Christian Dior, de szerepelt a Vogue címlapján is, idén pedig a Topshop márka karácsonyi kampányának egyik arca lesz.