Hatásos, jól átmozgat és szórakoztató – ezért választják legtöbben edzésként a táncot; derül ki a NESTLÉ FITNESS friss felméréséből.
Ki ne szeretné könnyedén és vidáman elérni a kívánt alakot a bikiniszezonra? A hölgyek háromnegyede szívesen választaná a táncot mozgásformának, mert könnyed, szórakoztató és hatásos – derül ki a NESTLÉ FITNESS májusi felméréséből.(1) Nem csupán ezen előnyök miatt szavaznak azonban a táncra a nők, hanem azért is, mert döntő többségük popsztárra szeretett volna hasonlítani gyerekkorában, a legtöbben Jennifer Lopezt utánozták a tévé előtt ugrálva.
A bikiniszezon közeledtével a hölgyek több mint háromnegyede a hasán, a csípőjén és a fenekén szeretne mielőbb változtatni, és az ehhez megfelelő mozgásforma kiválasztásakor elsődleges szempont a hatékonyság, de az sem elhanyagolható, hogy otthon is elvégezhető, illetve szórakoztató legyen a feladatsor. Nem csupán kikapcsolódásként, hanem mozgásként is szívesen próbálják ki a táncot, egyharmaduk a zumbára esküszik a táncedzések közül. A NESTLÉ FITNESS Flat Belly programja évről évre olyan mozgásprogramot kínál a nyárra készülő hölgyeknek, amellyel szórakozva edzhetnek a lapos hasért, például idén popsztárstílusú táncedzésekkel.
A hölgyek közel fele hetente, negyede naponta sportol. „Miközben a legtöbben rendszeresen mozognak, a megfelelő étrendre csak a felmérésben résztvevők alig több mint egyharmada figyel tudatosan – hangsúlyozza Mihály Tekla, a Nestlé dietetikusa. – Pedig a kiegyensúlyozott életmódhoz nem csupán a fizikai aktivitás, hanem az átgondolt étkezés is hozzátartozik. Ennek elmaradhatatlan része a napi ötszöri evés és a megfelelő folyadékfogyasztás” – teszi hozzá a dietetikus, aki a sportos vagy éppen kevésbé aktív életformát követőknek is azt javasolja, hogy ne indítsák reggeli nélkül a napjukat. A kiegyensúlyozott reggeli a szakember szerint tartalmaz teljes értékű gabonával készült élelmiszert (pl. gabonapelyhet), friss zöldséget vagy gyümölcsöt, fehérjét (pl. tejet, joghurtot) és valamilyen innivalót (ásványvizet, teát, friss gyümölcslevet).
(1) A felmérés 2013. április–májusában készült a Nestlé Fitness közösségi oldalán, közel 2000 megkérdezett bevonásával.