Amikor hatvan felett is tarol a kisugárzás

Jámbor Eszter | 2014. Augusztus 07.
Én mindig örülök, amikor látom, hogy egy-egy divat- vagy kozmetikummárka nem huszon-, netán tizenéves modellek retusált tökéletességével akar nekem valamit eladni.

Főleg azt szeretem, amikor ránctalanító krémet reklámoznak a nyolcévesek, netán narancsbőr elleni krémet. Persze túlzok, nem nyolcévesek, de akkor is. Csak rosszul érzem magam tőle, hogy már megint nem vagyok tökéletes. A lényeg, hogy szerintem klassz fotók születtek Charlotte Rampling színésznőről, akit egy kozmetikai cég kért fel, hogy legyen a rúzsok reklámarca. Itt a kép:

 

Persze ettől nem gondolom azt, hogy majd ezután ez a márka mellőzi a fiatal modelleket, mert nem erről szól a dolog. Hanem arról, hogy – annak ellenére, hogy nyilván retusálták ezt a képet is – igenis tudomást vesznek a nőkről 50 vagy 60 éves kor felett. Lehet vonzónak, szépnek lenni, és kész.

Nemrég a 64 éves Jessica Lange lett a híres sminkmárka új reklámarca. Jó kis képek, és még ráncot is hagytak a szeme sarkában. (Mondjuk én elfogult vagyok vele, mert az American Horror Story című sorozatban őrült és szexi egyszerre.)

Amikor hatvan felett is tarol a kisugárzás

Én mindig örülök, amikor látom, hogy egy-egy divat- vagy kozmetikummárka nem huszon-, netán tizenéves modellek retusált tökéletességével akar nekem valamit eladni.

Aztán ott van Helen Mirren, aki 60 fölött simán vállalt meztelenkedést egy filmjében. Őt a M&S kérte fel még tavaly, hogy a legbefolyásosabb brit nők egyikeként képviselje őket.

Jane Fonda a L’Oréal arcaként szerepelt többször is, és itt sem próbáltak meg szétretusált rémet csinálni belőle. Közel a nyolcvanhoz szeretnék így kinézni, vagy egyáltalán kinézni…
Exit mobile version