Telt tinilánnyal reklámoznak fürdőruhát – videó

nlc | 2016. Január 25.
A fiatal lány vállalja a testét olyannak, amilyen. Az Instagram után most egy neves márka képviseletében is hirdetheti a pozitív testképet.

A 19 éves Barbie Ferreira lett az amerikai Aerie márka legújabb fürdőruha-kollekciójának kampányarca. A lány saját magát curvy, azaz nőiesen telt alkatúként definiálja, vagyis átmenet a plus size és a “szabvány”, vékony modellek között.

A márka büszkén hangsúlyozza, hogy nem retusálják a kampányfotóikat, Barbie Ferreira szerepeltetésével pedig újabb fontos lépést tettek a pozitív testkép népszerűsítéséért.

A teljes kampányt még nem mutatták be, egyelőre csak egy beharangozó videót hoztak nyilvánosságra. “Az, hogy nem retusálják a fotóimat, nagyon fontos a számomra. Az emberek így tudhatják, hogy így nézek ki, anélkül, hogy meg akarnék felelni annak az elvárásnak, hogy hogyan kellene kinéznie a testemek” – fogalmazott a modell, aki az Instagramon is rendkívül népszerű, több mint 220 ezer követője van.

Forrás: Jezebel

Exit mobile version