A fotósorozat a gyerekek mindennapos felkészülő edzéseinek egy-egy részletét örökíti meg, bemutatva a sportág szépségét és a teljesítmény mögött rejlő áldozatos munkát.
A kampány augusztus 24-ig tart, és a támogatás lényege, hogy az adományozni kívánó vásárlók P&G termékeket, többek között Always, Ariel, Gillette, head&shoulders, Jar, Lenor, Oral-B, Old Spice, Pampers márkákat vásároljanak a Tesco áruházakban.
A vásárlásból befolyt összegből a Magyar Torna Szövetség közreműködésével országosan 5 tornász utánpótlás csapat, az FTC YBL tervező, az MTK, a Győri AC, a Dunaferr SE és Békéscsaba TC biztonságos sportolási lehetőségeinek fejlesztéséhez járulhatunk hozzá.
A Procter&Gamble július 28-án indította útjára legújabb jótékonysági kampányát, melynek célja, hogy a magyar tornász utánpótlás sportolási lehetőségeinek bővítését és fejlesztését támogassa.
Mentés