Egy ügyfél kedden kevéssel dél után pénzt akart befizetni egy Budapest XII. kerületében lévő K&H bankfiókban, aztán verekedés lett a vége – írja az index.hu. Mivel nem volt lakcímkártyája, az egyik ügyintéző befeszült, és megtagadta a tranzakció végrehajtását. Bár egy másik ügyintéző végül kezelte a helyzetet és elintézte a kért szolgáltatást, a Roland nevű ügyfél nagy bajba került:
felfigyelt rá a biztonsági őr!
Többszöri szóváltás után a jelvényes ember különféle kényszerítő intézkedéseket akart alkalmazni a tanácstalan ügyfélen, ám méretbeli különbözőségük miatt nem járt sikerrel. Ekkor hangzott el a kulcsmondat:
“Gyere ki, itt el tudjuk intézni!”
Az ügyfél azonban érthető módon viszolygott az ügymenet ilyetén fordulatától, talán a kamerák óvó közelségében is bízott, miközben az ügyintézők is elkezdtek bepánikolni. Az őr erre csavargatni kezdte Roland karját, aztán kiértek a rendőrök, akik először bankrablásra gyanakodtak.
A bankfiókot bezárták, az őrt bevitték, az ügyfelet pedig este nyolcig váratták, hogy felvehessék tanúvallomását. Az őr ellen garázdaság miatt indult eljárás, Rolandtól pedig bocsánatot kért a bankfiók vezetője.