Az egyesült államokbeli Floridában annyira bevált a házhoz szállítás, hogy a McDonald’s máris azon gondolkodik, a többi államra és a nagyobb nemzetközi piacaira, így Ázsiára és a Közel-Keletre is kiterjeszti a szolgáltatást.
A házhoz szállítás nem új keletű, több nagyobb cég mellett a McDonald’s versenytársaihoz képest jócskán lemaradt. A McDonald’s étteremláncot számos kritika érte, amikor a gyorséttermeket menő kávézóvá és salátázóhellyé alakították. Az Index úgy tudja, a döntésen óriási buktak. A Zerohedge szerint néhány fejlesztést nem ártana a McDonald’s-nak megtennie:
- a kínálatot kellene a minőség felé irányítani
- a kávék és sütemények minőségét is javíthatnák a kiszolgálással együtt
- globálisan pörgessék fel a házhoz szállítást
- vezessék be a mobilos vásárlás lehetőségét.
Utóbbi alapvető változást a McDonald’s egyébként már nemcsak Amerikában, hanem Magyarországon is bevezette.