Aki az internetes kereső segítségével akarta megtudni a szegedi Napfény Park bevásárlóközpont telefonszámát, majd tárcsázta is a megadott mobilt, annak nem a pláza ügyfélszolgálatosa válaszolt, hanem egy magánszámon Tamás. Technikai hiba folytán ugyanis valahogy az ő mobilját tüntették fel a bevásárlóközpont elérhetőségei között.
Tamás eleinte türelmesen válaszolt a nála érdeklődőknél az olyan kérdésekre is, hogy meddig tart a mosógépakció vagy olcsóbban kapható-e még a Nutella. Voltak, akik elnézést kértek a hívásért, de akadt, aki azt gondolta, szórakozik vele a férfi, és nyomdafestéket nem tűrő hangon küldte Tamást melegebb éghajlatra.
Az alapvetően jó kedvű nyugdíjas férfi aztán két hónap után megelégelte a telefonos érdeklődéseket, bement a Napfény Parkba, de nem tudott dűlőre jutni a hiba javítását illetően.
A Délmagyar megkereste a bevásárlóközpont illetékeseit, akik úgy nyilatkoztak, számukra is rejtély, hogyan jelenhet meg a Google keresőn Tamás elérhetősége. A probléma okát nem tudták kideríteni, mindenesetre az okozott kellemetlenségért elnézést kértek.
Remélhetően a hibát is orvosolták.