Augusztus legvégére hirdették meg a Facebookon a kétnapos eseményt, mely a „Everyone In Phoenix Wash Your Cars So The Monsoon Will Arrive” (Mindenki mossa le az autóját Phoenixben, hogy megérkezzen a monszun) címet viseli.
A vicces hirdetés ötletgazdája, Emmay Carmichael szerint mindig autómosás után kezd el esni az eső, így ha mindenki egy időpontra időzíti ezt a tevékenységet, hatalmas zuhéra számíthatnak a helyiek, és egyúttal véget ér a 21 éve tartó aszály Arizonában.
Az autók mosása mellett a Facebook-esemény óriási, kültéri születésnapok szervezésére is ösztönöz három- vagy négyéves korú gyerekek számára, ugrálóvárral, grillezéssel és szórakoztató műsorral.
Mint Emmay fogalmazott: „Az ilyen események szinte mindig garantálják az eső bekövetkezését, még akkor is, ha a teljes hétre napsütést és jó időt mond az előrejelzés.”
Több mint 3 ezer ember jelezte részvételét az eseményen, míg több mint 6 ezren a „talán” lehetőségre nyomtak.
(via)
Kiemelt kép: illusztráció, Freepik