Digitális bugyi segíti a bajba jutott szerelmeseket

nlc | 2020. Február 13.
A bugyik kommunikálni tudnak egymással, így jelezve a párok romantika iránti igényét.

A technológia megjelent a hálószobában, és kezdi kitúrni onnan a romantikát: a magyar fiatalok harmadát zavarja a mobilozás, ha intimitásról van szó – derül ki a YouGov által végzett ezerfős reprezentatív kutatásból. Ahol a „Repülőgép” és a „Ne zavarjanak” üzemmódók kudarcot vallanak, ott lépi át a hálószobák küszöbét a Deutsche Telekom Connected Underwear névre hallgató digitális bugyija, hogy végre ledöntse a falakat a digitalizáció és annak párkapcsolatukra gyakorolt hatásai között.

Deutsche Telekom Connected Underwear névre hallgató digitális bugyija

Míg egyesek kihívó fehérneműkkel próbálják meg magukra vonni párjuk figyelmét, mások romantikus vacsorával igyekeznek tudtára adni partnerüknek az intim együttlét iránti igényüket, a Telekom szerint ehhez azonban ehhez egy hétköznapi bugyi is elég – egy kis turbózással. A Connected Underwear egy egyszerű eszközzel segít hálószobai problémáinkon: a humorral.

Adott egy pár fehérnemű, benne a LoveChipekkel, amelyek Bluetooth-on keresztül kommunikálnak egymással a Connected Underwear nevű applikáció segítségével. A felhasználó az appon keresztül meghívót küldhet partnerének, és ennek elfogadásával automatikusan LoveMode-ba kerül mindkettejük készüléke, ha 5 méteres közelségbe kerülnek, és romantikus lejátszási listával adja meg a lehetőséget az egymásra hangolódásra, de értesítések sem érkeznek majd, és csörögni sem fog a telefon, amíg ki nem kapcsolják a funkciót.

Aki azt gondolja, hogy egy ilyen eszközre semmi szükség, az valószínűleg nem hallja az Y generációsok segélykiáltását: a YouGov kutatásában 1005 felnőttet kérdeztek meg a mobiltechnológia intimitásukra gyakorolt hatásáról. A kutatás elrettentő eredménye szerint ötből kettő, vagyis a hazai megkérdezettek 40 százaléka nyomkodja a telefonját egy ágyban, amikor partnere is jelen van. Bár szerencsére Magyarországon jóval kevesebbeket érint ez a probléma, mint mondjuk Németországban (49 százalék), Hollandiában (68 százalék) és Romániában (69 százalék), mégsem mehetünk el szó nélkül a jelenség mellett. Beszéljünk róla! Hazánkban a kérdéses korosztály fiataljai (18-34 éves) majd’ dupla annyira aggódnak e jelenség negatív hatásai miatt, mint idősebb társaik (35 éves kor fölöttiek) (29 százalék vs 17 százalék), azonban csak 30 százalékuk érez bűntudatot, amiért nem hagyják figyelmen kívül telefonjukat a hálóban.
                                                   
Mielőtt azonban a technológiát okolnánk mindenért, fontos észrevenni, hogy épp az segít bennünket hozzá egy gördülékenyebb párkapcsolathoz: a napközbeni chatelés, utazás közbeni telefonhívás, videóhívás miatt sokkal könnyebb akár a város távolabbi pontjai, akár Európa nagyvárosai között izzásban tartani azt a bizonyos parazsat. A megkérdezett célcsoport válaszai is ezt bizonyítják: a fiatalabbak 61 százaléka mondja azt, hogy a technológia pozitív hatással van mindennapjukra, a 35-44 éves korosztálynál ez a szám még magasabb, 70 százalékuk nyilatkozott így.

Bár a Deutche Telekom eszköze egy könnyed témafelvetés alapjául szolgál, valójában a megoldás a kezünkben, pontosabban a fejünkben, nem pedig az alsóneműnkben keresendő. A mindennapi intim pillanatok fontosságának szem előtt tartása újra visszahozhatja a romantikus együttlétek offline varázsát, ezt pedig olyan egyszerű módon érhetjük el, hogy például nem visszük be a telefont a hálóba.

A Connected Underwear hazai bemutatásával a Magyar Telekom tovább folytatja a tudatos digitális felhasználói viselkedés érdekében indított kezdeményezését, jelen esetben olyan párokra fókuszálva, akiknek pont erre a provokatív lökésre van szükségük ahhoz, hogy ledöntsék a tabukat a digitalizáció és annak párkapcsolatukra gyakorolt hatásai között.Akinek felkeltette az érdeklődését a termék, ők online tudják azt megrendelni.

A kutatást a Deutche Telekom megbízásából a Proud Robinson & Partner (a Republic testvérügynökséggel együtt) készítette 2019. május 9 és 19. között, a 18 éven felüli korosztályban, 1005 fős mintán, amely nem, kor, terület szerint reprezentálja a 18 év feletti magyar alapsokaságot; kiemelt figyelmet fordítva a 18-34 éves korosztályra.

Exit mobile version